خرید عمده پروفیلخرید عمده پروفیل در بازار بر حسب وزن انجام می شود ، پروفیل ها با کیفیت های مختلف از جهت کیفیت نوع ورق با تلرانس های مختلف در بازار به فروش می رسند و به طور کلی خرید عمده پروفیل با وزن های متنوع انجام می شوند. پروفیل یکی از ملزومات می‌ باشد که از آهن و  فولاد در کارخانه‌ های مختلف ایران تولید میشود خرید مستقیم پروفیل سبک به صورت عمده در بازار با قیمتی کاملا مناسب و مقرون به صرفه انجام می شود. خرید عمده پروفیل به راحتی به صورت مستقیم با قیمتی بدون واسطه در بازار عرضه شده است به همین جهت خرید عمده پروفیل با قیمتی مناسب انجام می‌ شود. پروفیل از جنس ورق روغنی مرغوب می باشد که کارایی وسیع در ساخت بسیاری از محصولات دارد.

 

قیمت خرید عمده پروفیل

قیمت پروفیل سبک با توجه به عوامل متفاوتی محاسبه می‌شود و لذا در قیمت‌گذاری پروفیل سبک های مهمی نقش دارند و تاثیرات مهمی بر روی قیمت گذاری پروفیل سبک می گذارند که می توان به عوامل تاثیر گذاری چون درجه کیفی پروفیل و ضخامت پروفیل، برندی که پروفیل را تولید کرده است و در نهایت اندازه و ابعاد آن تاثیرات زیادی بر روی قیمت گذاری پروفیل سبک با ساختمانی می گذارند. خرید عمده پروفیل توسط خریدارن در بازار با وزن های متفاوتی انجام می گیرد، بنابراین قیمت های آن در بازار متفاوت هستند ، پروفیل به صورت کیلویی به فروش می رسد و قیمت پروفیل  بر حسب وزن و حجم پروفیل محاسبه می شود. نوسانات قیمتی بازار ارز هم می تواند تاثیرات قابل توجهی بر روی قیمت پروفیل بگذارد.

شاخصه های بارز پروفیل سبک

پروفیل سبک دارای وزنی سبک می باشد که رنگ آن نقره ای  است که در بازار به آن پروفیل مبلی یا پروفیل سبک می گویند که کاربرد های وسیعی در ساخت و ساز و تولید ابزار الات مختلف دارند به همین جهت خرید عمده پروفیل در بازار با حجم بالا انجام می شود. . پروفیل سبک دارای وزن های مختلفی است زیرا در بازار با ابعاد و اندازه های متنوعی پخش شده اند و لذا قیمت پروفیل سبک در بازار نوسان دارد و سطح قیمتی آن ها با هم متفاوت است. پروفیل های سبک از ورق روغنی تولید شده ، بنابراین دارای قابلیت چون جوش پذیری ، خم کاری ، آبکاری میباشد . پروفیل سبک به دلیل وزن سبکی که دارد بیشتر مصرف تزئینی دارد .

 

نمایندگی فروش پروفیل سبک

مصرف کنندگان میتوانند مستقیم و به صورت عمده پروفیل سبک را از نمایندگی فروش خریداری و از درب کارخانه تحویل بگیرند و از کیفیت و وزن دقیق آن اطمینان حاصل نمایند. پروفیل های سبک دارای وزن مناسب و کیفیت و ضخامت زیر دو میلیمتر هستند  به همین جهت در بسیاری از ابزار و ملزومات خانگی و صنعتی و  ساخت میز و صندلی و محصولاتی که نیاز به دقت و کیفیت و وزن کمتری دارند ، کاربرد وسیعی دارد و بسیاری از صنایع تولیدی و کارخانه های تولید کننده قطعات و .. اقدام به خرید عمده پروفیل میکنند تا نیاز مواد اولیه را رفع نمایند و بتوانند از پروفیل در تولیدات خود استفاده نمایند و سطح کیفی و کمی محصولات تولیدی خود را افزایش دهند.

 

سخن پایانی

خرید عمده پروفیل در نمایندگی فروش آن انجام می گیرد و کارخانه دارن و صنایع داران پروفیل سبک را در حجم عمده برای استفاده در ملزومات تولیدی خود از نمایندگان فروش پروفیل سبک به صورت عمده خریداری می کنند و قیمت پروفیل مبلی به صورت عمده بر حسب وزن آن انجام می گیرد، زیرا ذکر کردیم که پروفیل به برحسب وزن به فروش می رسد. پروفیل قابلیت های مختلفی دارد و به همین جهت در تولیدات ملزومات و ساخت سازه ها و حتی در صنعت ساخت پروژه های ساختمانی کاربرد دارند. پروفیل یک ملزومات مهم و اساسی و مواد اولیه بسیاری از صنایع و کارگاه های تولیدی می باشد و نقش مهمی در تولید بسیاری از محصولات و ابزار های تولیدی دارد.

لوله و پروفیل مبلی, مقالات در گروه صبا | نویسنده : صباپروفیل | بروزرسانی : 24 آبان 1402