به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا امیری به تولید فولاد ایران و رکورد تولید ذوب آهن اصفهان در سال رونق تولید خاطر نشان کرد: تنها راه توسعه و پیشرفت بیش از پیش ذوب آهن اصفهان ، افزایش تولید و ثبت رکوردهای پی در پی است.

از اواخر سال گذشته با همت والای کارکنان این شرکت در بخش های مختلف رکوردهای بسیار خوبی در کارنامه ذوب آهن به ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه امسال دو رکورد روزانه و یک رکورد ماهانه داشتیم،گفت: بحمدا… مشکل تامین مواد اولیه شرکت نیز در حال مرتفع شدن است تا ارتقاء بیش از پیش تولید را همه در کنار یکدیگر و در بخش های مختلف شاهد باشیم.

این مقام مسئول افزود:

مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت نیز از زمانی که وارد مجموعه شدند تمام تلاش خود را بر تامین مواد اولیه و تولید معطوف نمودند. خبرهای خوبی را در خصوص تامین سنگ آهن برای کارخانه در روزهای اخیر شنیدیم و امیدواریم که مسئولین کمک کنند مواد اولیه شرکت تامین گردد و تولیدی که شایسته نام ذوب آهن است ایجاد شود.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان بیان کرد:

در دوران دفاع مقدس 286 شهید داشتیم و 350 نفر از همکاران نیز در محیط کار به رحمت ایزدی پیوستند.

ایجاد محیط امن و آرام در منزل نقش بسزایی در رونق تولید فولاد ایران در شرکتها دارد.
معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: عزم مان را برای سال 98 جزم نمودیم،امیدواریم رکوردی بزنیم که در تاریخ ذوب آهن بی سابقه باشد. این نیاز به کمک تک تک شما دارد. به وجود آوردن یک محیط امن و آرام در منزل کمک می کند که تلاش کنیم رکوردی دیگر را برای ذوب آهن اصفهان ثبت نماییم.

مهرداد تولائیان با اشاره به اینکه برنامه امسال تولید 3 میلیون تن چدن است، گفت: امیدوارم بتوانیم این برنامه را با همتی که در کارکنان شرکت وجود دارد اجرایی نماییم. در اردیبهشت ماه رکورد 244 هزار و 144 تن ثبت شد که نشان دهنده توان ذوب آهن و ذوب آهنی هاست.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم تا پایان سال این روند را ادامه بدهیم و برگ زرین دیگری بر افتخارات ذوب آهن اصفهان بیفزاییم.

 

منبع : خبرگزاری موج اصفهان

اخبار در گروه صبا | نویسنده : صباپروفیل | بروزرسانی : 13 دی 1399