به عنوان یکی از لوازم مربوط به ساخت مبلمان اداری و خانگی ، اتومبیل سازی و غیره می توان از پروفیل سبک یا مبلی نام برد، که باعث تقاضای زیاد مصرف کننده پروفیل سبک در بازار پروفیل شده هست . همین موضوع باعث شده تا تولید کننده های پروفیل سبک مرغوب بر روی کار آیند .

به غیر از آن که قیمت پروفیل مبلی ، موضوع بسیار مهمی می باشد، کیفیت و ابعاد استاندارد پروفیل سبک نیز بسیار پر اهمیت است. به طوری که تولید کنندگان، پروفیل سبک با بهترین و با کیفیت ترین جنس و قیمت مطلوب را به بازار عرضه کرده اند .

 

مقایسه کیفیت پروفیل مرغوب و نامرغوب

پروفیل مبلی، همانند هر محصول دیگری مرغوب و با کیفیت باید تولید شود. در صورتی که پروفیل نامرغوب باشد و جنس مناسبی نداشته باشد،  در قیمت پروفیل تاثیر به سزایی خواهد داشت. در مقایسه کیفیت پروفیل مرغوب و نامرغوب به درز جوش خوب و سطح با کیفیت پروفیل می توان اشاره کرد که باعث شده برای آبکاری خیلی مناسب باشند .

یکی دیگر از مواردی که روی کیفیت پروفیل سبک تاثیر گذار است جنس ورق آن هست. آلیاژ ورق هایی که با آنها پروفیل مبلی  تولید میشود st11 الی st14 هست که از خصوصیات آنها می توان به فرآیند پذیر (یعنی به راحتی خم ، برش ، سوراخ کاری و کشیده می شوند ) بودنشان اشاره کرد .

ابعاد پروفیل سبک 

همان طور که در موضوعات بالا به کیفیت پروفیل سبک اشاره شد، ابعاد پروفیل مبلی نیز در قیمت پروفیل تاثیر گذار است . پروفیل سبک، از ابعاد مختلف و استانداردی تشکیل شده است که هر کدام دارای ضخامت و وزن های گوناگونی هستند. که بصورت معمول ضخامت پروفیل های مبلی 1/5 میلیمتر به پایین است و  شکل مقطع آنها به دو شکل مربع و مستطیل میباشد که تنوع زیادی در تولید دارند .به عنوان مثال پروفیل مبلی 10*10 میلیمتر کوچکترین، در ابعاد تولیدی میباشد .

پروفیل سبک

نمایندگی فروش پروفیل سبک

همان طور که قبلاً هم اشاره شد، استفاده از پروفیل سبک در بسیاری از صنایع توانسته، نقش مهمی را ایفاء کند. به همین خاطر، نمایندگی های فروش پروفیل سبک در سراسر کشور و به صورت زنجیره ای تاسیس شده است تا به صورت مستقیم و بی واسطه از تولیدی پروفیل مبلی را خریداری و به فروش رسانند.

علاوه بر آن که در نمایندگی فروش پروفیل سبک، سعی شده است تا قیمت پروفیل سبک، با بهترین قیمت به دست مشتری برسد.

 

سخن پایانی

در این و

با تمام توضیحاتی که در تیترهای بالا گفته شد، می توان گفت که پروفیل سبک، یکی از اساسی و ضروری ترین محصولات می باشد. به همین خاطر، خرید و تهیه پروفیل مبلی به طور مستقیم از نمایندگی بهتر است  انجام شود تا قیمت پروفیل به درستی و بصرفه محاسبه شود . ضمن آن که در  نمایندگی ها، تمام محصولات پروفیل آهن با کیفیت به فروش رسد.

 

قیمت پروفیل سبک

 

لوله و پروفیل مبلی, مقالات در گروه صبا | نویسنده : مینا نوری | بروزرسانی : 24 آبان 1402