مزایای خرید از گروه صبا

 ما در گروه صبا تلاشی شبانه روزی می نماییم، تا بتوانیم مجموعه ای از بهترین خدمات و محصولات را پیشکش شما مشتریان گرامی نماییم.

به عقیده صبا ارتباط اقتصادی دو مجموعه تنها در حالتی پایدار خواهند ماند که یک ارتباط win-win یا بُرد – بُرد باشد، و بنا بر همین اصل ، می کوشیم تا شما مصرف کننده عزیز را از بهترین و دقیق ترین خدمات خود بهره منده سازیم.

گروه صبا به عنوان یک گروه صنعتی بازرگانی تخصصی در حیطه لوله و پروفیل و فرآیندهای مشرف به آن، مجهز به کامل ترین، دقیق ترین و به صرفه ترین مجموعه خدمات در حوزه لوله و پروفیل سبک و سنگین است که مشتریان صبا در صورت خرید می توانند تا سقف ۳۰% از تخفیف این خدمات استفاده نمایند .

مزایای خرید از صبا ، گروه صبا
%۳۰ تخفیف خدمات طلایی
خرید از هر کجای ایران
۷ روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصالت کالا
تنوع گسترده محصولات
ارسال اکسپرس

یکی از مهمترین هزینه های تأثیر گذار در تولید، هزینه حمل و نقل مواد اولیه و محصولات است که خود تبدیل به یک دغدغه مهم برای کارگاه داران و صاحبین کارخانه ها شده است. در این راستا مجموعه صبا به یک ناوگان حمل و نقل قوی جهت رساندن بار از کارخانه به سرتاسر تهران و ایران مجهز شده است تا از صحت و کیفیت ارائه محصول و خدمات تا درب کارگاه و یا کارخانه مشتریان خود اطمینان حاصل نماید.
همه مشتریان گرامی می توانند با خرید از گروه صبا تا ۳۰% از تخفیف ویژه حمل و نقل استفاده نمایند.

سیستم حمل و نقل صبا تلاش دارد تا کالای خریداری شده شما مصرف کننده گرامی را در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه سالِم تحویل شما نماید.

گروه صبا تخصصی ترین مجموعه فعال در زمینه تولید و تأمین لوله و پروفیل سبک و سنگین، به جهت همکاری با بیش از ۱۱ کارخانه از بهترین کارخانه های تولید لوله و پروفیل سطح کشور، گسترده ترین سبد محصولات را در اختیار مشتریان و تولیدکنندگان گرامی قرار می دهد. کارشناسان ما در گروه صبا با اشراف کامل به موجودی، قیمت و کیفیت محصولات در هر کارخانه، بهترین و به صرفه ترین لوله یا پروفیل موجود در سطح کارخانه های کشور را به شما پیشنهاد می دهند . به این معنی که دیگر نیازی نیست که شما برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود تک تک کارخانه ها و انبارها را جستجو کنید، این کار را به عهده گروه صبا بگذارید. همکاران ما با توجه به نیازهای شما و کیفیت محصول درخواستی، محصول مناسب از کارخانه مربوط را به شما معرفی می نمایند. به درخواست شما پیش فاکتور صادر شده و در صورت تأیید محصول موردنظر شما در کوتاهترین زمان توسط ناوگان حمل و نقل صبا برای شما ارسال می گردد.
یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبین کارخانه ها و کارگاه داران در تأمین مواد اولیه خود این است که این محصولات اصالت، کیفیت و استانداردهای موردنظر ایشان را نداشته باشد. از این رو تولیدکنندگان گرامی در خرید لوله و پروفیل همیشه بیم آن را دارند که محصول خریداری شده به اصطلاح فِیک باشد و درکارخانه های متفرقه تولید شده باشد. گروه صبا ضمانت می کند که تمام محصولاتی که از این محموعه خریداری می شوند تحت نام تجاری یا بِرند همان شرکت به فروش می رسند، و این بِرند در فاکتور خرید آنها درج می شود.
گروه صبا علاوه بر فروش لوله و پروفیل سبک و سنگین به شکل خام مجهز به بزرگترین کارگاه برش PLC لوله و پروفیل، سه خط کشش سرد ( فرمینگ ) لوله و همچنین کارگاه پلیش اوربیتالی لوله است تا بتواند در جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی خود تا حد ممکن فرآیندهای پیش تولید را نیز برعهده گیرد، لذا تمام مشتریانی که محصولات خود را ( از تولیدات صبا یا هر یک از 11 کارخانه دیگر ) از گروه صبا تهیه می کنند می توانند از خدمات فنی صبا با تخفیف ویژه 30 درصدی برخوردار شوند.
گروه صبا با افتخار اعلام میدارد که کلیه محصولات فروخته شده از طرف صبا، به هر دلیل یا بی دلیل توسط مشتری امکان بازگشت دارد، به شرط آنکه هیچ گونه تغییر و تصرف فیزیکی در آن ایجاد نشده باشد. از آن جا که ما در مجموعه صبا به اصالت و کیفیت محصول خود ایمان داریم برای تمامی مشتریان خود ضمانت می کنیم در صورتی که به هر دلیلی محصول خریداری شده را نخواستند تا ۷ روز می توانند محصول خریداری شده را عودت داده و پس از طی مراحل اداری وجه خود را دریافت کنند.
دپارتمان آی تی گروه صبا با تلاش شبانه روزی سعی دارد تا اطلاعات وب سایت و فضای مجازی گروه صبا را درست، دقیق و به روز نگه دارد، تا امکان خرید از این مجموعه برای تمام هم میهنان سراسر کشورمان میسر گردد. برای تمامی محصولات از تمامی کارخانجاتی که با گروه صبا همکاری می کنند جداول کاملی تدوین شده است که شامل ابعاد دقیق، وزن هر شاخه، قیمت و وضعیت موجودی و دیگر اطلاعات مورد نیاز جهت خرید آن محصول می باشند و شما مشتری گرامی در هر کجای ایران که هستید، جهت خرید از مجموعه صبا ( ۱ شاخه تا ۱۰ تن ) کافیست با دفتر فروش گروه صبا تماس بگیرید ، دپارتمان فروش در صورت موجود بودن کالای مورد نظر پیش فاکتور شما را در کوتاه ترین زمان ممکن صادر نموده و به روش دلخواه شما برایتان ارسال می نمایند .