قیمت لوله داربست کارخانه علویجه

لیست قیمت لوله داربست علویجه

لوله داربست ( آخرین بروز رسانی : امروز )وزن شاخهقیمت هر کیلووضعیت
قیمت لوله داربست 48 ضخامت 1.8میلیمتر کارخانه علویجه12/61kg37500 تومانموجود
بروزرسانی: 1402/8/17
قیمت لوله داربست 48 ضخامت 1.9میلیمتر کارخانه علویجه13/31kg37500 تومانموجود
بروزرسانی: 1402/8/17
قیمت لوله داربست 48 ضخامت 2میلیمتر کارخانه علویجه14/01kg38500 تومانموجود
بروزرسانی: 1402/8/17
قیمت لوله داربست 48 ضخامت 2.5میلیمتر کارخانه علویجه17/52kg37500 تومانموجود
بروزرسانی: 1402/8/17
قیمت لوله داربست 48 ضخامت 2.8میلیمتر کارخانه علویجه19/62kg37500 تومانموجود
بروزرسانی: 1402/8/17
قیمت لوله داربست 48 ضخامت 3میلیمتر کارخانه علویجه21/02kg37500 تومانموجود
بروزرسانی: 1402/8/17

خرید شما از گروه صبا افتخار ماست .

لوله داربستی چیست؟

به لوله‌های بلند و توخالی‌ای که معمولا از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شود لوله داربست می‌گویند. این لوله‌ها در ساخت سازه‌های داربست مورد استفاده قرار گرفته و جایگاه‌های موقتی هستند که به کارگران امکان دسترسی امن به ارتفاع‌های بلند را می‌دهند. لوله‌های داربست به طور معمول با استفاده از قطعاتی به نام بست به یکدیگر متصل شده و ساختاری پایدار و مستحکم را ایجاد می‌کنند.

لوله‌های داربست طول‌ها و قطرهای مختلفی داشته و کاربردی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد مشخص می‌کند که از چه طول و قطری باید استفاده شود. مثلا اندازه‌های کوتاه‌تر این لوله‌ها می‌تواند برای ساخت داربست به منظور بازسازی خانه‌های کوچک مورد استفاده قرار بگیرد. در حالی که لوله‌های داربست بلندتر و ضخیم‌تر برای ساخت داربست برای پروژه‌های بزرگتر استفاده می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت این لوله‌ها ابزاری ضروری برای بسیاری از صنایع از جمله ساخت و ساز و رنگ‌آمیزی بوده و در مواردی مثل صحنه‌سازی و تولید فیلم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لوله‌های داربست از موادی محکم و بادوام مثل فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. این اتفاق باعث می‌شود تا این لوله‌ها تحمل بارهای سنگین و شرایط آب و هوایی سخت را داشته باشند. این لوله‌ها به راحتی تجمیع شده و به راحتی نیز جدا می‌شوند که همین امر آن‌ها را به گزینه‌ای عملی و کارامد برای سازه‌های داربست موقت تبدیل می‌کند.

اما با تمام این موارد اهمیت لوله داربستی بیش از این‌ها می‌باشد. چرا که کیفیت و سلامت این محصولات می‌تواند به طور مستقیم با جان کارگران در ارتباط باشد. از این رو نباید با اولویت قرار دادن قیمت لوله داربست و استفاده از لوله‌های بی کیفیت، جان دیگران را به خطر انداخته و احتمال آسیب‌ها و خسارات جبران‌ناپذیر را تشدید کرد. این به این معنا می‌باشد که باید از لوله داربست کارخانه‌های معتبری استفاده کرد که خیال شما را از کیفیت و سلامت لوله راحت کند. یکی از این کارخانه‌ها، کارخانه‌ی علویجه می‌باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

کارخانه علویجه

 

کلیاتی درباره کارخانه لوله داربست علویجه

کارخانه علویجه از شهرت بالایی در تولیدات خود برخوردار بوده و کارخانه‌ای ناشناخته نمی‌باشد. اما برای کسانی که با این نام آشنایی ندارند احتمالا این سوال پیش بیاید که علویجه کجاست؟ علویجه شهری تاریخی است که در مهردشت شهرستان نجف آباد در استان اصفهان واقع شده است. زبان و نژاد مردم این شهر زبان فارسی بوده و در گذشته از لغات اصیل فارسی نیز استفاده می‌کرده‌اند. البته لهجه‌‌ای بسیار شبیه به لهجه اصفهانی را نیز دارا می‌باشند. بیشتر مردم علویجه در کارخانجات اطراف خود مشغول به کار هستند که کارخانه لوله داربست علویجه یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها است.

این کارخانه توانسته است اشتغال‌زایی بسیار مناسبی را برای مردم علویجه فراهم کرده و درهای اقتصاد را به روی این شهر تاریخی باز کند. حال که صحبت از تاریخی بودن این شهر شد شاید بهتر باشد تا به آثار تاریخی به جا مانده از آن همانند قلعه نادری، سرخاله، قلعه گبری، کاروانسرای عباسی، غار سنگ‌ریز و حمام گوده نیز اشاره کنیم. جمعیت این شهر ارزشمند عددی در حدود پانزده هزار نفر براورد شده است که به دلیل پیشرفت‌های اقتصادی آن، روز به روز در حال افزایش می‌باشد.

یکی از بزرگترین دلایل پیشرفت‌های اقتصادی این شهر، کارخانه علویجه است که در سال 1374 و در سه فاز به ثبت رسیده است. در فاز اول، این کارخانه با تولید 12 هزار تن محصول پروفیل باز، افتتاح و فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد. در فاز دوم با نصب ماشین‌آلات به روز، تولیدات خود را افزایش داد و توانست از تولید 12 هزار تن محصول در سال به 42 هزار تن محصول در سال برسد که جهت مصارف ساختمانی و صنعتی به بازار عرضه شد. اما فاز سوم این کارخانه افزایش خطوط تولید به عدد 8 و افزایش تولیدات به 200 هزار تن در سال را منجر شد که تمام این‌ها به معنای کیفیت مناسب محصولات این کارخانه می‌باشد.

چرا باید از لوله داربست کارخانه علویجه استفاده کنیم؟

علویجه یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان لوله و پروفیل استان اصفهان است که امکان ارسال بار به تمام ایران را نیز دارد. تنوع محصولات این کارخانه به بیش از 40 نوع محصول می‌رسد که از جمله آن‌ها می‌توان به لوله داربستی، انواع پروفیل درب و پنجره، انواع قوطی آهن، چهارچوب فرانسوی، پروفیل z و … اشاره کرد. علویجه در کنار تنوع محصولی که دارد کیفیت خوبی را از خود ارائه می‌دهد که این موضوع می‌تواند خیال شما را به طور کامل راحت کند. همانطورکه گفتیم لوله داربست به طور مستقیم با جان کاگر ارتباط داشته و نمی‌توان از محصولات بی‌کیفیت برای این کار استفاده کرد. بنابراین لوله داربست کارخانه علویجه می‌تواند این مشکل را حل کرده و خطرات مربوط به داربست را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

قیمت روز لوله داربست علویجه

در سال‌های اخیر قیمت لوله داربست تحت تاثیر نوسان بالای قیمت ارز قرار گرفته و قیمت ثابتی را نداشته است. قیمت لوله داربست علویجه نیز از این امر مستثنا نبوده و به همین دلیل است که قیمت لوله داربست در این کارخانه به روز اعلام شده و باید آن را به صورت روزانه استعلام بگیرید. برای استعلام این قیمت‌ها می‌توانید به صورت روزانه همین صفحه را بررسی کرده و یا با کارشناسان صباپروفیل که نماینده فروش محصولات کارخانه علویجه نیز می‌باشند تماس بگیرید.

نمایندگی لوله داربست علویجه

همانطور که گفته شد گروه صنعتی صبا نمایندگی فروش محصولات علویجه را داشته و شما عزیزان می‌توانید تمامی محصولات این کارخانه را از کارشناسان ما به بهترین قیمت تهیه فرمایید. کارشناسان فروش ما در گروه صبا این آمادگی را دارند که بهترین مشاوره را برای خرید محصولات کارخانه علویجه به شما ارائه کرده و آن‌ها را با محصولات سایر کارخانه‌ها مقایسه کنند. از این رو می‌توانید تمام قیمت‌ها را به صورت یکجا بررسی کرده و محصولی را که با کیفیت و بودجه موردنظر شما همخوانی دارد تهیه فرمایید.

محصولات در گروه صبا | نویسنده : امین شاکری | بروزرسانی : 3 آبان 1402


guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها