لوگو صبا
صبا پروفیل / محصولات / قیمت پروفیل استیل | پروفیل استیل دکوراتیو
منو

پنل محاسبه وزن لوله

 



قیمت پروفیل استیل | پروفیل استیل دکوراتیو

پروفیل استیل دکوراتیو یا پروفیل استیل نازک که به پروفیل‌استیل درزدار هم معروف است پروفیلی است که از ورق استینلس استیل در آلیاژ های مختلف و بر اساس استاندارد AISI 307 تولید می‌شود، این پروفیل معمولا از آلیاژ های 201 ، 304 ، 310 ، 316 ، 321 استیل ساخته می شوند و شیوه تولیدش با کمی تفاوت در جزئیات، کاملا شبیه به پروفیل سبک است .

پروفیل استیل دکوراتیو یکی از پرکاربردترین محصولات بازار لوله و پروفیل است که بدلیل مقاومت بی نظیرش در برابر خوردگی و همچنین ظاهر زیبا و چشم نوازی که دارد، استفاده گسترده ای در صنایع دکوراسیون و لوازم خانه و آشپزخانه پیدا کرده است.

از مهمترین خصوصیات پروفیل استیل دکوراتیو (پروفیل استیل نازک) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مقاومت بینظیر در برابر خوردگی
  2. زیبایی و همچنین دوام فوق العاده
  3. فرآیند پذیری (مانند جوش، آبکاری، خم و …)
  4. تنوع ابعادی
پروفیل استیل

معمولا قیمت پروفیل استیل دکوراتیو مانند قیمت پروفیل مبلی در مقادیر کم در واحد شاخه و در مقادیر زیاد در واحد وزن اعلام می‌گردد (به عنوان مثال هر کیلو 250/000 تومان یا هر تن 250/000/000 تومان)، که این قیمت وابسته به عواملی همچون قیمت جهانی ورق استینلس استیل، قیمت ارز، تعرفه گمرکی، هزینه‌ انرژی برای کارخانه ها و … است.

گروه صنعتی صبا افتخار دارد که در کنار تامین پروفیل های استیل دکوراتیو 201 و 304 به شکل خام، خدمات برش پروفیل استیل و همچنین پلیش پروفیل استیل را به بهترین قیمت و توسط بروزترین دستگاههای دنیا انجام می دهد . کارگاه برش لوله و پروفیل استیل صبا، با دارا بودن 7 خط برش PLC لوله و پروفیل استیل، قادر است روزانه تا 50000 قطعه برش خورده تحویل مشتریان گرامی نماید . همچنین کارگاه پولیش صبا با قدرتمند ترین دستگاه های پولیش استیل در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد .

جداول قیمت
سوالات متداول
میزان نیکل و کروم در آلیاژ 201 پایینتر است و به همین سبب نیز پروفیل‌استیل آلیاژ 201 قیمت پایین تری دارد.
خیر- گرچه در بازار ایران آلیاژ 201 استیل جزو استیل های ضد زنگ به فروش می رسد اما لازم است بدانیم که این آلیاژ تنها جهت استفاده در فضا های داخلی و در محیط هایی که رطوبت کمی دارند مناسب است.
پروفیل استیل 201 و 304 از نظر ظاهری، وزن و خصوصیات فیزیکی کاملا شبیه به هم هستند و شاید تشخیص آنها بدون آنالیز، کاری ناممکن باشد ولی از نظر قیمت تفاوت چشمگیری باهم دارند بنابراین توصیه می کنیم لوله و پروفیل‌استیل را حتما از فروشگاههای معتبر تهیه نمایید.
مزایای خرید از صبا پروفیل

چند نکته مهم پیش از خرید پروفیل استیل

  1. گرچه در بازار ایران آلیاژ 201 استیل جزو استیل های ضد زنگ بفروش میرسد، اما لازم است بدانیم که این آلیاژ بدلیل درصد کم نیکل و کروم در ساختار خود ، تنها جهت استفاده در فضاهای داخلی و در محیط هایی که رطوبت کمی دارند مناسب هستند. بنابراین جهت استفاده در فضاهای باز و همچنین محیط هایی که رطوبت بالایی دارند (همچون شهرهای شمالی و جنوبی کشورمان ) توصیه میشود از آلیاژ 304 استفاده شود .
  2. استیل 201 و استیل 304 از نظر ظاهری ، وزن و خصوصیات فیزیکی واقعن شبیه به هم هستند و شاید تشخیص آنها بدون آنالیز کاری ناممکن باشد ، ولی از نظر قیمت تفاوت چشمگیری با هم دارند ، بنابراین توصیه میکنیم لوله و پروفیل استیل را حتما از فروشگاه های معتبر تهیه فرمایید .
  3. لوله های استیل دکوراتیو صرفا جهت مصارف دکوراتیو تولید شده اند و استفاده از آنها در مواردی مانند صنایع غذایی و دارویی، انتقال هر نوع سیال و لوله و پروفیل هایی که تحت فشار هیدرواستاتیکی قرار میگیرند کاملا اشتباه است .
  4. واحد فروش لوله و پروفیل های استیل در بعضی سایزها شاخه، و در برخی کیلوگرم است ، در لیست های قیمت لطفا به واحد دقت فرمایید .
  5. به دلیل نوسانات قیمت هنگام خرید حتما با دفتر فروش صبا تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما با افتخار شما را در خریدی بهتر و آگاهانه تر یاری میکنند .

محصولات در گروه صبا | نویسنده : صباپروفیل | بروزرسانی : 20 دی 1402


guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بابازاده
بابازاده
2 سال قبل

سلام
قیمت های درج شده شامل خریدهای زیر ۵۰۰ کیلو هم میشه

مینا نوری
پاسخ به  بابازاده
2 سال قبل

سلام وقت بخیر
قیمت های درج شده قیمت بارهای بندل هستش ، برای بارهای خرده قیمت هامون 1/000 تومن بالاتر هستش .
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با دفتر فروش صبا تماس بگیرید.

بهزاد بیگی
بهزاد بیگی
2 سال قبل

سلام
قربان‌شما کار سفارشی هم‌انجام می‌دهید؟

علی
علی
پاسخ به  بهزاد بیگی
7 روز قبل

بله

حسن خدادادی
حسن خدادادی
2 سال قبل

عالی