در سراسر دنیا، صنایع بسیاری وجود دارد که هر کدام از آن ها به محصولاتی مانند: پروفیل سبک  یا پروفیل مبلی نیاز مبرمی پیدا کرده اند. در حقیقت می توان گفت که درصد نیاز استفاده از پروفیل سبک در صنایعی همچون خودرو سازی، ساختمان و از این قبیل روز به روز با گسترش زیادی رو به رو شده است. به همین خاطر، تولید کننده های زیادی با استفاده از ورق مرغوب و باکیفیت، پروفیل سبک را تولید و عرضه می کنند.

 پروفیل مبلی ایرانی با دستگاه های کاملاً اتوماتیک و  به قدری باکیفیت و عالی تولید می شود که کشورهای دیگر خواستار صادرات پروفیل سبک به کشورهای خود شده اند. برای کشورهایی که خواستار صادرات پروفیل سبک هستند، قیمت پروفیل نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همین امر باعث شده تا قیمت پروفیل مبلی، با قیمت عادلانه و معقولانه ای تعیین شود تا روز به روز صادرات پروفیل سبک به کشورهای دیگر افزایش یابد.

انواع مختلف پروفیل چیست؟

به غیر از قیمت پروفیل، نوع های مختلف پروفیل نیز ، در صادرات بسیار حائز اهمیت می باشد . در صورتی که میخواهید صادرات پروفیل انجام دهید ، لازم هست که از انواع آن هم اطلاع داشته باشید .

انواع مختلف پروفیل چیست؟ پروفیل انواع گوناگونی دارد که هر کدام از جنس های مختلفی ساخته می شوند که یک نوع پروفیل ساختمانی می باشد که در امور مختلفی مانند: در و پنجره و غیره استفاده می شود.

نوع دیگر پروفیل، پروفیل صنعتی می باشد که در صنایعی مانند: ساخت لوازم نظامی و یا خودرو استفاده می شود. علاوه بر آن پروفیل هایی وجود دارد که کامپوزیتی نام دارند که بهتر است در شرایط آب و هوایی نامساعد ، استفاده شود و یا انوع دیگر پروفیل ازجمله پروفیل گالوانیزه ، پروفیل استیل ، پروفیل آلومینیوم و…  میباشد .

 

لیست قیمت پروفیل مبلی

با توجه به توضیحاتی که در مورد انواع پروفیل سبک و غیره سبک داده شد. حتماً تا الان متوجه شده اید که لیست قیمت پروفیل سبک نیز متفاوت می باشد. هر کدام از پروفیل ها با ضخامت و وزن های گوناگونی ساخته می شوند که همین ساختار وزن و ضخامت،  قیمت پروفیل را تعیین می کند.

به طور مشخص، هر چه ضخامت پروفیل بیشتر باشد، دارای وزن بیشتری می شود که قیمت صادرات پروفیل نیز بالاتر می رود و هر چه پروفیل از ضخامت نازک تری تشکیل شده باشد، وزن پروفیل کمتر و قطعاً قیمت پروفیل مبلی نیز ارزان و کمتر می شود.

تولید پروفیل سبک

خرید بی واسطه پروفیل مرغوب

همان طور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، قیمت پروفیل که در ایران تولید می شود، به قدری با صرفه و مناسب می باشد که باعث شده به کشورهای زیادی صادر شود. اگر شما نیز قصد صادرات پروفیل سبک با قیمت مناسب را دارید  ، پیشنهاد می شود تا خرید بی واسطه پروفیل مرغوب را از فروشگاه هایی که به طور مستقیم،  نمایندگی پروفیل سبک را دارند،  انجام دهید.

در اقصی نقاط کشور به صورت زنجیره ای، نمایندگی هایی وجود دارد که اگرل قیمت پروفیل را مقایسه کنید، حتماً خواهید فهمید که قیمت را بسیار ارزان و پایین تر به فروش می رسانند تا به صادرات کشور و وارد کردن ارز کمک زیادی شود. نمایندگی های فروش پروفیل مبلی ، سعی می کنند تا به هیچ عنوان پروفیل بدون کیفیت را به فروش نرسانند، همین موضوع باعث شده تا روز به روز بیشتر با  درخواست خرید مشتری مواجه شوند.

سخن پایانی

در سخن پایانی به این نکته باید اشاره کرد که صادرات پروفیل سبک به کشورهای مقصد به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آن ها قیمت پروفیل ارزان، کیفیت، گارانتی و استاندارد پروفیل و از این قبیل موارد می باشد که نمایندگی فروش پروفیل سبک سعی کرده است، تمام این شرایط را برای صادر کننده محیا کند تا به صادر کننده ضرری وارد نشود.

فروشگاه هایی که نمایندگی پروفیل مبلی را بر عهده گرفته اند، بدون آن که در قیمت پروفیل سبک تغییری ایجاد کنند، سفارش به صورت تلفنی  و ارسال را نیز انجام می دهند، پس به راحتی می توانید، تمام سفارش و خرید پروفیل سبک را از فروشگاه های وابسته به تولیدی انجام دهید.

قیمت پروفیل سبک

 

 

 

لوله و پروفیل مبلی, مقالات در گروه صبا | نویسنده : مینا نوری | بروزرسانی : 24 آبان 1402