انواع پروفیلانواع پروفیل در ایران بسیار پر فروش بوده اند و مردم در سر تا سر کشور ما این محصولات کاربردی را تهیه می کنند. یکی از دلایل مهم خرید و فروش گسترده این اقلام تقاضای زیاد پروفیل در بازار میباشد . این محصولات در بازار های خرید و فروش جهانی  نیز با مشتریانی رو به رو هستند. به همین خاطر نیز مرکز تولید این محصولات باید نرخ تولید آن ها را افزایش داده و میزان بیش تری از این محصولات را در بازار های فروش توزیع کند.

پروفیل مبلی  یا سبک در مقاطع مربع و مستطیل و با استفاده از ورق روغنی تولید می شود که تنوع ابعادی بالایی دارند و ضخامت آنها 1/5 میلیمتر و کمتر میباشد .  موارد مصرف آنها در تولید مبلمان اداری و خانگی ، خودروسازی ، دوچرخه سازی وغیره میباشد .

 

 

از انواع متنوع پروفیل سنگین نیز میتوان به پروفیل های صنعتی و ساختمانی اشاره کرد که مقاطع آنها بصورت مربع و مستطیل می باشد . موارد مصرف آنها در مصارف ساختمانی ، دستگاه های صنعتی و غیره میباشد . در واقع این پروفیل ها به دلیل تحمل وزن بالا در تولیدات و سازه هایی که نیاز به تحمل وزن بالایی دارند استفاده میشوند .

 

تولید درب و پنجره با استفاده از پروفیل

انواع متنوع پروفیل را در این مرکز تولیدی به روش های جدید و به روزی تولید کرده و در دسترس مشتریان عزیز قرار می دهند. هر مدل از این کالا های کاربردی و درجه یک سایز بندی خاص خود را دارند. انواع و اقسام این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارندکه کیفیت مطلوب این محصولات توجه همه مشتریان را به خود جلب کرده است.

یکی از مصارف مهم در ساختمان سازی درب و پنجره میباشد که باعث شده تقاضای مشتری برای پروفیل درب و پنجره با کیفیت بالا رود . پروفیل های درب و پنجره معمولا در ضخامت های 2 و 2.5  میلیمتر استفاده می شود که با استفاده از ورق گرم تولید شده و به بازار عرضه میشوند .

نکات مهم در انتخاب پروفیل سبک 

برای انتخاب پروفیل مناسب باید یکسری موارد را اعم از کیفیت سطحی بالا که باعث می شود پروفیل شما برای فرآیند های رنگ کاری و آبکاری مناسب باشد، استحکام محصولات و کیفیت ورق پروفیل که نرم بودن آن باعث بالا رفتن کیفیت و مناسبتر شدن برای فرآیند برش و خم میشود در نظر داشته باشید . انتخاب ابعاد مناسب با نیاز شما و دقیق ، که در کل پروفیل های مبلی نسبت به پروفیل های دیگر دقت ابعادی بالاتری دارد نیز از نکاتی هست که باید در نظر داشته باشید .

 

 

 

 

 

خصوصیات مهم پروفیل سبک

هر پروفیلی در ایران به صورت عمده و در حجم انبوهی تولید می شود. در صورتی که خرید این محصولات کاربردی را به صورت انبوه انجام دهید هزینه آن ها برای شما به  کاهش می یابد. چرا که مراکز تولیدی به قیمت درب کارخانه این اقلام را به دست مشتریان می رساند.

پروفیل های سبک یا مبلی از ورق روغنی یا همان ورق نورد سرد در آلیاژ های st 11  الی st 14  تولید میشوند که دارای سطحی صاف و صیقلی می باشندکه باعث می شود برای آبکاری آماده باشند و از دقت ابعادی بالایی برخوردار هستند، این موضوع باعث سهولت در انتخاب ابعاد مورد نیاز شما نیز میشود. درپروفیل های سبک به دلیل ضخامت پایین و وزن کم، قیمت واحد آنها نسبت به پروفیل های سنگین کمتر است .

پروفیل مبلی

 

سخن پایانی

انواع متنوع پروفیل  این مرکز فروش در قیاس با قیمت بسیار پایینی که دارد با بهترین کیفیت تولید می شود.که باعث رضایت مشتریان و تقاضای بالای آنها میشود . شما از طریق فروشگاه های آنلاین به راحتی میتوانید از موجودی و قیمت پروفیل سبک  استعلام بگیرید و خریدتون رو به راحتی انجام بدین .

 

پروفیل آهن, لوله و پروفیل مبلی, مقالات در گروه صبا | نویسنده : مینا نوری | بروزرسانی : 24 آبان 1402