به نقل از پیام آوران معدن و فولاد، در نشست هم اندیشی فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار عرصه لوله و پروفیل، مهدی آقا زینلی، مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد این شرکت در سال گذشته سهم 59 درصدی در تولید ورق سیاه موجود در بازار داشته است. 36 درصد تولید سهم سایر شرکت های فولادی و 5 درصد از ورق های وارداتی بوده است.

وی با اشاره به پروژه ی طرح ملی مسکن پیش بینی کرد در بخش ساختمان مصرف ورق سیاه در سال تا 450 هزار تن افزایش یابد. 48 درصد ورق مورد نیاز لوله و پروفیل، در این بخش مصرف می شود. محصولات لوله و پروفیل در بخش های کابینت، کانال کولر و … به 600 تا 800 هزار تن در سال خواهد رسید. در سال 95 محصولات لوله سیاه و پروفیل سنگین 2050 تن بوده است که با رشد مسکن سازی پیش بینی می شود این مقدار به 3 میلیون تن برسد.

مهدی آقا زینلی ادامه داد 32 درصد مصرف کنندگان لوله و پروفیل در اصفهان، 29 در تهران و بقیه از سایر استان های کشور هستند که 30 درصد سهم فروش صنایع لوله و پروفیل در سال گذشته و 32 درصد در سال جاری به شرکت فولاد مبارکه اختصاص دارد.

وی افزود رساندن میزان رضایت مندی مشتریان به 85 درصد طبق برنامه ریزی های صورت گرفته جزو اهداف اصلی این شرکت است. این در حالی است در سال گذشته میزان رضایت مشتریان در بخش لوله و پروفیل 82 درصد بوده است. قیمت، کیفیت، شرایط پرداخت، تحویل به موقع و تامین پایدار مولفه هایی هستند که بر میزان رضایت مشتریان تاثیر دارد و پروژه های بهبود و اقدامات اصلاحی در مورد آنها انجام شده است.

اخبار در گروه صبا | نویسنده : سروناز خسروی راد | بروزرسانی : 29 خرداد 1401