ستاد ملی مقابله با کرونا با برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد موافقت نکرد !

انجمن تولیدکنندگان فولاد اعلام کرد که سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که از تاریخ ۴ تا ۶ خرداد ماه قرار بود در هتل المپیک تهران برگزار شود ، تعویق شد. ستاد ملی مقابله با کرونا با برگزاری نمایشگاه موافقت نکرد و درنتیجه به زمان دیگری موکول شد.

سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام این خبر به چیلان گفت:

این رویداد ملی علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی معمول، تمهیدات دیگری نیز برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در نظر گرفته بود که از جمله آنها می‌توان به امکان حضور مجازی در این جشنواره اشاره داشت. بازدید مجازی از نمایشگاه و پخش زنده تلویزیونی در نظر گرفته شده بود اما با این اوصاف و شرایط مهیا شده، ستاد ملی مقابله با کرونا مخالفت خود با زمان برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اعلام کرد و دلیل آن را نگرانی از حضور و ازدحام جمعیت بیان کرد. این ستاد همچنین به استقبال دوره‌های پیشین اشاره داشت و به انجمن توصیه کرد برگزاری این رویداد را به تعویق بیاندازد.

سید رسول خلیفه ادامه داد:

بر این اساس انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز با توجه به اینکه سلامتی جامعه در اولویت قرار دارد، تصمیم گرفت به توصیه ستاد مقابله با کرونا این رویداد را به تعویق بیندازد و سلامت شهروندان رادر نظر بگیرد. وی اعلام کرد که سومین جشنواره و نمایشگاه ملی‌فولاد ایران را در اولین زمانی که وضعیت کنترل کرونا به پایداری نسبی برسد و مجوزهای لازم اخذ شود، به صورت ترکیبی (حضوری – مجازی) برگزار خواهیم کرد.

خلیفه سلطانی همچنین به مشارکت کنندگان در جشنواره و نمایشگاه اطمینان خاطر داد که ثبت نام آنها و جانمایی انجام شده غرفه‌ها در نمایشگاه ملی‌فولاد ایران تا زمان برگزاری این رویداد محفوظ باقی خواهد ماند.