افزایش تحویل محصول فولاد مبارکه اصفهان به بازار

تحویل انواع ورق از محصولات نهایی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به بازار داخل از مرز پنج میلیون تن گذشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این محصول با افزایش هشت درصدی درمقایسه با مدت مشابه سال قبل در پایان بهمن امسال به پنج میلیون و 67 هزار تن رسیده است.

محمود اکبری افزود:

با وجود تحریم‌ها، فولاد مبارکه توانست نیاز مصرف‌کنندگان داخلی به محصولات فولادی تخت را تأمین و با افزایش تأمین نیاز مشتریان، از خروج ارز جلوگیری و به حفظ اشتغال در کشور کمک کند.
وی گفت:یازده ماهه امسال شرکت فولاد مبارکه سه میلیون و 741 هزار تن محصولات گرم و اسیدشویی را به مشتریان خود تحویل داده که این میزان 11 درصد بیشتر ازمدت مشابه پارسال و علاوه‌ بر آن با توجه به نیاز مشتریان، این شرکت تناژ تولید و تحویل محصولات گرم با ضخامت نازک را افزایش داده است.
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه افزود: به‌طوری‌که درصد رشد محصولات گرم با ضخامت کمتر از سه میلی‌متر 10 درصد رشد داشته و از یک‌میلیون و 516 هزار تن به یک‌میلیون و 666 هزار تن رسیده است.

محمود اکبری گفت:

تناژ تحویل محصولات سرد هم با سه درصد رشد درمقایسه با یازده ماه سال قبل از یک‌میلیون و 48 هزار تن به یک‌میلیون و 82 هزار تن در امسال رسیده است.
وی تحویل محصولات سرد به تولیدکنندگان لوازم‌خانگی و صنایع بشکه‌سازی را از افزایش قابل‌توجهی برخوردار دانست و افزود: همچنین بخشی از این محصولات برای پوشش‌دهی به کارخانه‌های مصرف‌کنندۀ ورق گالوانیزه و ورق قلع‌اندود اختصاص یافته است.
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: محصولات فولاد مبارکه امسال به بیش از 925 مشتری تحویل داده شده است که ازنظر تعداد مشتریان هم رشد 10 درصدی داشته است.
شرکت فولاد مبارکه اصفهان تامین کننده بیش از نیمی از فولاد کشور است.

 

کانال گروه صبا

اخبار در گروه صبا | نویسنده : صباپروفیل | بروزرسانی : 18 فروردین 1400