متن مصوبات جلسه مشترک فولادمبارکه و سندیکا به تاریخ 19 آذر 1397

 

بسمه تعالی

صورتجلسه مورخ 19 آذرماه ۱۳۹۷

موضوع : ارتقا سطح همکاری و تعامل فی مابین

حاضرین:
اعضای محترم هیأت مدیره سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی

مدیر عامل محترم شرکت فولاد مبارکه آقای مهندس عظیمیان و معاون محترم فروش و بازاریابی آقای اکبری

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، در راستای ارتقاء سطح همکاری های فی مابین سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی و فولاد مبارکه، جلسه ای در محل دفتر تهران شرکت فولاد مبارکه تشکیل و ضمن تاکید طرفین بر ایجاد فضای مبتنی بر تعامل و احترام متقابل و ارتقاء همکاری ها، پس از بحث و بررسی در خصوص شرایط تولید و بازار محصولات فولادی و لوله و پروفیل، موارد ذیل مورد توافق قرار گرفت:

۱) مقرر شد خرید ورق مورد نیاز اعضای محترم سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی از فولاد مبارکه كما في السابق از طریق تالار بورس کالا و ثبت الکترونیکی در اتاق پایاپای (مچینگ) ادامه یابد و اعضای محترم هیأت مدیره سندیکا بر خرید به صورت مچینگ تأکید نمودند.

۲) مقرر گردید فروش ورق فولادی به اعضای محترم سندیکا با مکانیزم گشایش اعتبار اسنادی داخلی ریالی ۲ ماهه انجام شود

۳) توافق شد در صورت ارائه درخواست، ۱۰ درصد از نیاز اعضای سندیکا از محل محصولات انباری تأمین شود.

۴) با توجه به لزوم بررسی دقیق تر ظرفیت حقیقی مصرف شرکتهای تولیدکننده لوله و پروفیل، مقرر گردید تیم ۵ نفره متشکل از کارشناسان فولادمبارکه (۲ نفر)، سندیکا (۲ نفر) و در صورت معرفی، نماینده وزارت صمت (۱ نفر)، نسبت به تعیین میزان مصرف واقعی هریک از شرکت های عضو سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی اقدام نمایند.

۵) مقرر شد فولادمبارکه با توجه به اعلام نیاز سندیکا به کلاف گرم ضخامت ۱/۸ میلی متر، نسبت به تولید و تأمین نیاز اعضای محترم سندیکا در حد توان اقدام نماید.

۶) مقرر شد همایش مشترکی با حضور تولیدکنندگان لوله و پروفیل و فولاد مبارکه در محل شرکت فولاد مبارکه برگزار گردد.

۷) مقرر گردید به منظور ارتقا سطح همکاریها، جلسات مشترک به صورت سه ماهه با حضور مدیر عامل محترم فولاد مبارکه و بر حسب نیاز جلسات ماهانه با فروش فولاد مبارکه برگزار گردد.

۸) به پیشنهاد اعضای محترم سندیکای لوله و پروفیل، مقرر شد تیم مشترک هیأت مدیره سندیکا و فولاد مبارکه در خصوص طرح مسائل مرتبط با بورس کالا، با سازمان مذکور جلسه ای برگزار نمایند.

امضاء کنندگان
شرکت فولادمبارکه اصفهان
اعضای هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی

اخبار در گروه صبا | نویسنده : صباپروفیل | بروزرسانی : 13 دی 1399