فرماندار شهرستان اسد آباد از فعالیت مجدد کارخانه ذوب مفید این شهرستان همراه با طرح توسعه شرکت فوق در آینده نزدیک خبر داد.به گزارش ایسنا ، کریم حمیدوند در حاشیه نشست خود با سرمایه‌گذاران جدید کارخانه ذوب مفید اسد آباد واقع در شهرک صنعتی شهرستان در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد : این شرکت پس از 12 سال تعطیلی توسط چند سرمایه گذار جدید از جمله یک سرمایه گذار هندی مجددا در آینده نزدیک با طرح توسعه لازم به چرخه تولید آهن آلیاژی باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه شرکت ذوب مفید ضایعات آهن آلات فرسوده را به آهن آلیاژی مبدل می‌کند ، خاطرنشان کرد : این کارخانه برای طرح توسعه خود نیازمند 6 مگا وات برق در زیرساخت شهرک صنعتی است که با پیگیری های لازم در جلسات گذشته از جمله جلسه ای در دفتر معاون امور اقتصادی استانداری همدان افزایش زیرساخت برق کل شهرک صنعتی اسد آباد از 3 مگا وات برق به 13 مگا وات تصویب شد.

حمیدوند افزود:

در این مصوبه مقرر شد با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان از طریق سرمایه گذار ، فرمانداری ، شهرک صنعتی و شرکت برق زیرساخت برق شهرک صنعتی از 3 مگا وات به 13 مگا وات برق افزایش یابد.
وی تصریح کرد : مشکلات و موانع بانکی این سرمایه‌گذاران برای طرح توسعه و آغاز فعالیت مجدد کارخانه پس از 12 سال تعطیلی امروز مورد بررسی قرار گرفته و به جد در دست پیگیری است.
فرماندار اسد آباد اظهار کرد : در طرح توسعه شرکت ذوب مفید این شرکت با ظرفیت 10 تن قرار بر فعالیت خواهد داشت که در صورت اجرای طرح توسعه کامل این پروژه برای 500 نفر از جوانان اسد آبادی اشتغال به همراه خواهد داشت.
حمیدوند یادآور شد : هفته آینده از طرح توسعه شرکت ذوب مفید شهرستان به اتفاق خبرنگاران بازدید لازم انجام خواهد گرفت.

اخبار در گروه صبا | نویسنده : صباپروفیل | بروزرسانی : 13 دی 1399