به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، گروه صنعتی آریا سهند تبریز فعالیت خود را از سال 1395 با هدف تولید انواع لوله و پروفیل سبک و سنگین و استیل به پشتوانه توان فنی کارشناسان داخلی آغاز کرد.

به گفته گل محمدی مدیر تولید این مجموعه، هم اکنون ظرفیت تولید این کارخانه 6 هزار تن در ماه است که در مراحل پیش رو این مقدار به 12 هزار تن خواهد رسید همچنین با هدف ارز آوری هرچه بیشتر، این مجموعه در هشت ماهه نخست سال جاری موفق به صادرات انواع محصولات فولادی به ارزش بیش از 6 میلیون دلار شده است.

به عقیده ثبوتی مدیر فنی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در گذشته امکان تولید محصولات با کیفیت در صنایعی چون مبل سازی، ساختمان سازی، لوستر سازی و … به دلیل نبود مواد اولیه با کیفیت فراهم نبود اما امروزه این گروه صنعتی با تولید انواع پروفیل و لوله مبلی و سنگین مرغوب و با کیفیت توانسته با بالا بردن توان تولیدی صنعتگران داخلی باعث کاهش حجم واردات بشود.

سید رضایی مدیر کنترل کیفی کارخانه افزود این مجموعه با اخذ استاندارد های سه گانه ی  IMS از سازمان ملی استاندارد توانسته در زمینه حفاظت از محیط زیست و مدیریت سلامت شغلی و ایمنی همچنین سیستم مدیریت کیفیت به خوبی عمل کند.

حمل کاری مدیر عامل گروه صنعتی آریا سهند تبریز افزود این مجموعه در ادامه مسیر توسعه با نیاز سنجی بازار اقدام به تولید نوعی پروفیل در ابعاد 25*50 نموده است. به گفته ایشان هدف اصلی این مجموعه تولید مواد اولیه برای صنایع خودروسازی، دوچرخه سازی، ساختمان سازی، مبل و لوستر و تمامی صنایع مرتبط است.

طی سالیان اخیر با افزایش جمعیت، مصرف انواع لوله به منظور ساخت مسکن، هتل، بیمارستان همچنین انتقال سیالات رو به افزایش بوده است به همین خاطر فعالان اقتصادی با احداث انواع کارخانه ها سعی در تامین لوله و پروفیل مبلی و سنگین مورد نیاز صنایع داشته اند.

اخبار در گروه صبا | نویسنده : سروناز خسروی راد | بروزرسانی : 28 خرداد 1401