به نقل از ایسنا، مرکز ارتباطات وزارت صمت نخستین تور رسانه ای خود را در دو بخش صنایع فولادی و تولید لوازم خانگی برگزار کرد. هدف این مرکز از برگزاری این بازدید ها ایجاد جهاد رسانه ای و آشنایی بیشتر با شرایط  حوزه صنعت، معدن و تجارت در کشور است تا رهبران فکری از جمله اصحاب رسانه بتوانند از نزدیک شاهد تلاش شبانه روزی خانواده ی بزرگ حوزه صنعت، معدن و تجارت باشند.

در همین راستا جمعی از اصحاب رسانه، یازده و دوازدهم اسفند ماه به دعوت مرکز ارتباطات وزارت صمت از دو مجموعه ی گروه صنعتی انتخاب الکتریک و مجتمع فولاد مبارکه بازدید کردند. این گروه در بازدید خود از مجتمع فولاد مبارکه با چگونگی فرآیند تصفیه پساب این مجموعه و تولید ورق روغنی و سیاه از نزدیک آشنا شدند و بعد از بازدید های میدانی جلسه ی پرسش و پاسخی در همین مجموعه با حضور جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد.

شرکت های فولاد مبارکه در حال حاضر تامین کننده مواد اولیه بیش از سه هزار کارخانه در صنایع لوله و پروفیل مبلی و سنگین، خوردو، لوازم خانگی، ساختمانی، کشتی سازی، سازه های دریایی و … می باشد همچنین بزرگترین واحد صنعتی و مجتمع تولید فولاد در کشور است که امروزه به عنوان موتور محرک مجموعه ای از صنایع بالا و پایین دستی شناخته می شود.

اخبار در گروه صبا | نویسنده : سروناز خسروی راد | بروزرسانی : 29 خرداد 1401