قیمت قوطی 40 در 40 | قوطی 40 در 40

قیمت قوطی 40 در 40

قیمت قوطی 40 در 40 امروز برای استاندارد روغنی (سبک)  و برای استاندارد ساختمانی (سنگین)  می‌باشد. البته لازم به ذکر است که قیمت برخی ضخامت‌ها از قیمت پایه بالاتر است.

قوطی 40 در 40 یا قوطی 40*40 یکی از انواع پرکاربرد پروفیل‌های آهنی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پروفیل که به قوطی 4 در 4 نیز شناخته می‌شود در دو استاندارد سیاه و روغنی تولید شده و در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پروفیل 40 در 40 در ضخامت‌های مختلفی در بازه 0.7 الی 3 میلی‌متر به تولید رسیده و برای ساخت محصولات مختلفی از جمله قطعات خودرو، تخت‌ها و استندهای بیمارستانی، در و پنجره‌ها، نیمکت‌ها و … کاربرد دارند.

با اینکه قیمت پروفیل 40*40 در استاندارد سبک در واحد وزن از پروفیل ساختمانی بالاتر است ولی چون شاخه‌های سبک‌تری دارد بصرفه‌تر است. پروفیل‌های سبک از ورق روغنی تولید می‌شوند که ورق ظریف‌تر و البته گران‌تری هستند. در مقابل، پروفیل ساختمانی از ورق سیاه که ارزان تر و ضخیم تر هستند تولید می‌شود. بنابراین با اینکه در نگاه اول قیمت هر کیلو پروفیل ساختمانی از پروفیل مبلی (سبک) پایین تر است اما بدلیل اینکه ضخامت و وزن بیشتری دارند قیمت هر شاخه آنها بالاتر است .

 

 

 

جدول قیمت قوطی 40 در 40

سایز قوطیضخامتطولتحویلوزن شاخهقیمت
قوطی 40 در 400.76کارخانه5.100 کیلوگرم
قوطی 40 در 400.86کارخانه5.800 کیلوگرم
قوطی 40 در 400.96کارخانه6.550 کیلوگرم
قوطی 40 در 401.06کارخانه7.300 کیلوگرم
قوطی 40 در 401.256کارخانه9.100 کیلوگرم
قوطی 40 در 401.56کارخانه10.900 کیلوگرم
قوطی 40 در 402.06کارخانه14.600 کیلوگرم
قوطی 40 در 402.56کارخانه18.250 کیلوگرم
قوطی 40 در 403.06کارخانه21.900 کیلوگرم

انواع پروفیل 40 در 40

پروفیل 40 در 40 از دو نوع ورق تولید میشود : ورق روغنی که به آن پروفیل مبلی یا سبک گفته میشود و ورق سیاه که به آن پروفیل سیاه یا ساختمانی میگویند .

استاندارد پروفیل مبلی یا سبک

قیمت پروفیل مبلی اساسا بالاتر از قیمت پروفیل ساختمانی است و این بدلیل قیمت بالاتر ورق روغنی از ورق سیاه است .

در این استاندارد قوطی 40 در 40 از ورق ورق سرد یا روغنی و در ضخامت‌های 0.7 تا 1.5 تولید می‌شود. از خصوصیات اصلی این پروفیل‌ها می‌توان به سبک بودن، انعطاف‌پذیری برای خم و کشش، ظریف و تمیز بودن گوشه‌ها و قابلیت جوش و آبکاری آ‌ن‌ها اشاره کرد. وجود همین خصوصیات است که باعث شده تا این پروفیل‌ها به بهترین گزینه برای استفاده در صنایع مختلف تبدیل شوند. صنایعی همچون:

  1. میز، صندلی و مبلمان اداری
  2. لوازم آشپزخانه
  3. استند بیمارستانی
  4. تجهیزات فروشگاهی
  5. دکل‌های مخابراتی
  6. کانکس و کانتینر
  7. پایه مبل و کابینت آشپزخانه
  8. دستگیره‌های در و کابینت
  9. قطعات خودرو و موتورسیکلت
  10. تخت های فلزی

استاندارد پروفیل آهنی یا پروفیل سیاه

قیمت پروفیل آهن در واحد وزن از پروفیل مبلی کمتر است اما بدلیل وزن بیشتر معمولا شاخه های آنها گرانتر هستند بنابراین اگر پروفیل مبلی جواب کار شما را می دهد و نیازی به وزن بالاتر ندارید هزینه اضافی نکنید .

در این استاندارد قوطی 40 در 40 از ورق سیاه یا نورد گرم در ضخامت‌های ۲، ۲.۵ و ۳ میل تولید می‌شود. طبیعتاً ضخامت بالای این مقاطع به وزن بالاتری منجر شده و تحمل فشار و کشش بیشتری را نیز خواهد داشت . این پروفیل در مقایسه با استاندارد قبلی از ظرافت کمتری برخوردار بوده و امکان آبکاری شدن را نیز ندارد. به همین دلیل نمی‌توان از این مقاطع برای صنایع دکوراتیو یا مصارفی که نیاز به وزن پایینی دارند استفاده کرد. بنابراین این استاندارد از پروفیل در موارد زیر کاربرد بیشتری را خواهد داشت:

 

  1. حفاظ در و پنجره یا تراس
  2. در و پنجره‌ی پروفیلی
  3. راه پله‌‌ی فلزی
  4. اسکلت زیر شیروانی ساختمان
  5. پله‌ های فرار ساختمان ها
  6. کلاف پنجره‌های دوجداره
  7. مبلمان پارکی و شهری
  8. قفسه‌ی فروشگاهی
  9. نرده‌ی راه‌پله
  10. چارچوب کمد دیواری

نکات مهم خرید قوطی 40*40

۱- تمامی بارهای صباپروفیل با بهترین کیفیت ممکن تولید شده‌ و به صورت تضمینی تقدیم شما می‌گردند. ضمانت به این معنی که اگر به هر دلیلی امکان استفاده از بار ارسالی را نداشتید می‌توانید بی هیچ حرفی آن را تعویض کرده و یا عودت دهید. هرچند کیفیت قوطی 40*40 صباپروفیل این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد که هیچگاه نیاز به تعویض یا عودت آن نخواهید داشت.

۲- حتما پیش از خرید فرآیندهایی که روی لوله و پروفیل انجام می‌شود را با فروش درمیان بگذارید، فرآیند هایی مانند جوش، خم، برش، آبکاری و رنگ . مشاوران فروش صبا پروفیل بر اساس فرایندهایی که روی پروفیل‌تان انجام می‌دهید بهترین محصول را به شما معرفی می‌کنند. چرا که برای هر فرایندی باید از پروفیل مخصوص به آن استفاده کرد.

۳- بازار آهن و فولاد همواره شاهد فراز و فرودهای فراوان قیمت بوده است، و شاید انتخاب زمان درست خرید پروفیل یکی از مهمترین فاکتورها در خریدی “بقیمت” باشد. برای انتخاب زمان مناسب خرید با ما مشورت کنید، کارشناسان صباپروفیل با افتخار شما را در خریدی موفق همراهی میکنند.

۴- مهمترین فاکتور تاثیرگذار بر قیمت سازه پروفیلی شما حتی پیش از قیمت پروفیل، وزن آن است. به عنوان مثال قوطی 40 در 40 با ضخامت ۲ میلیمتر وزنی معادل 14.6 کیلوگرم دارد در حالی که همین پروفیل با ضخامت ۲.۵ میلیمتر 18.250 کیلوگرم است، و با توجه به اینکه قیمت قوطی آهن در ضخامت های مختلف تقریبا برابر است هزینه سازه شما با انتخاب پروفیل ضخامت ۲.۵ میلیمتر ۲۵ درصد بالاتر از ضخامت ۲ خواهد بود. این در حالی است که اختلاف قیمت در بازار پروفیل بین گرانترین تا ارزانترین کارخانه کمتر از ۵ درصد است .

بار سفارشی در صبا پروفیل

در موارد زیادی ممکن است بار شما به شکل آماده کارخانه نبوده و نیاز به انجام فرایندهایی روی آن باشد. در این حالت می‌توانید سفارش خود را به صورت ویژه و سفارشی ثبت کرده و مشخصات لازم را برای کارشناسان ما عنوان کنید. با این کار بار درخواستی شما به صورت سفارشی و نهایتا تا ۲ هفته تولید شده و تقدیمتان می‌گردد. البته باید توجه کنید که قیمت این نوع از بار کمی از بارهای آماده بالاتر بوده و با آن‌ها یکسان نیست.

 


 

بیشتر بخوانید : آشنایی با  قوطی 40 در 20

 


محصولات در گروه صبا | نویسنده : امین شاکری | بروزرسانی : 11 بهمن 1402


guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها