قیمت قوطی 4در8 سبک | قوطی 4در8 سبک

قوطی 4در8 سبکقیمت قوطی 4در8 امروز در استاندارد سبک می‌باشد. البته باید توجه داشته باشید که قیمت در برخی از ضخامت‌ها با قیمت پایه متفاوت است .

قوطی 80 در 40 سبک که به آن پروفیل 80 در 40 سبک هم گفته می‌شود یکی از پرکاربردترین پروفیل‌‌ها در صنایع مختلف می‌باشد. این مقطع فولادی کاربردهای زیادی را در صنایع و تولیدات کارخانه‌ها یا کارگاه‌های مختلف دارد. قوطی 40 در 80 مبلی از ضخامت 0.8 میلی‌متر تا 1.5 میلی‌متر تولید شده و در ساخت محصولات متنوعی مثل کانتینر و کانکس، محصولات ظریف دکوری آشپزخانه و … استفاده می‌شود.

هرچند که قیمت قوطی 40*80 سبک در واحد وزن، از پروفیل ساختمانی گرانتر است اما به دلیل سبک‌تر بودن، هر شاخه از آن‌ قیمت به صرفه‌تری خواهد داشت. این پروفیل‌ها که به پروفیل مبلی نیز شناخته می‌شوند از ورق‌های روغنی ظریف و سبک ساخته می‌شوند. در مقابل پروفیل‌های ساختمانی از ورق‌های سیاهی ساخته می‌شوند که ضخیم‌تر و سنگین‌تر هستند. به همین دلیل از پروفیل سبک برای کاربردهایی که ظاهر در آن‌ها اهمیت دارد استفاده می‌شود. به طور کلی پروفیل سبک از پروفیل سیاه سبک‌تر است و به همین دلیل است که می‌توان گفت با وجود گرانتر بودن هر کیلو از پروفیل سبک، به دلیل وزن کمتر هر شاخه از آن، قیمت کمتری را خواهد داشت.

 

 

قیمت قوطی 4 در 8 سبک امروز

سایز قوطیضخامتطولتحویلوزن شاخهقیمت
قوطی 8 در 4 سبک0.8 میلیمتر6 مترصباپروفیل8.928 کیلوگرم
قوطی 8 در 4 سبک0.9 میلیمتر6 مترصباپروفیل10.000 کیلوگرم
قوطی 8 در 4 سبک1.0 میلیمتر6 مترصباپروفیل11.160 کیلوگرم
قوطی 8 در 4 سبک1.25 میلیمتر6 مترصباپروفیل13.950 کیلوگرم
قوطی 8 در 4 سبک1.5 میلیمتر6 مترصباپروفیل16.740 کیلوگرم

 

پروفیل 8 در 4 سبک چگونه تولید می‌شود؟

در استاندارد پروفیل مبلی، قوطی 40*80 از ورق سرد یا روغنی و در ضخامت‌های 0.8 تا 1.5 میلی‌متر تولید می‌شود. اگر بخواهیم از اول بررسی کنیم باید به تولید شمش آهن از سنگ آهن اشاره کنیم. پس از آن شمش آهن را داغ کرده و با عبور از غلتک‌های مخصوص آن را به ورق سیاه تبدیل می‌کنند. ورق سیاه پس از طی فرایندهای مختلف با عبور از دستگاه‌های نورد سرد به ورق نورد سرد تبدیل شده و با طی مراحل پایانی به ورق روغنی تبدیل می‌شود. حالا ورق سرد یا روغنی حاصله را با عبور از دستگاه‌های مخصوص به شکل پروفیل درآورده و با جوش دادن درز و پاکسازی نهایی، آن را قابل استفاده در کاربردهای مختلف می‌کنند. از جمله خصوصیات اصلی این پروفیل‌ها می‌توان به سبک بودن، انعطاف‌پذیری برای خم و کشش، ظریف و تمیز بودن گوشه‌ها و قابلیت جوش و آبکاری آ‌ن‌ها اشاره کرد که باعث شده‌اند این پروفیل‌ها به بهترین گزینه برای استفاده در صنایع مختلف تبدیل شوند. از جمله این صنایع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لوازم آشپزخانه
  2. پایه کابینت آشپزخانه
  3. میز، صندلی و مبلمان اداری
  4. قطعات خودرو و موتورسیکلت
  5. دستگیره‌های در
  6. کانکس و کانتینر
  7. تجهیزات بیمارستانی
  8. استندهای فروشگاهی
  9. دکل‌های مخابراتی

نکته مهم: با این وجود که قیمت پروفیل سبک در واحد وزن از پروفیل آهن بالاتر است اما به دلیل سبک‌تر بودن، قیمت به صرفه‌تری را دارد. این موضوع فقط مختص به پروفیل‌های 4 در 8 نبوده و برای مقاطع دیگری مثل قوطی 40 در 20 و قوطی 40 در 40 و قوطی 20 در 20 و قوطی 60 در 60 و قوطی 60 در 40 هم صادق می‌باشد.

نکات مهم در خرید قوطی 4در8 سبک

1- تمامی بارهای تولید شده در صباپروفیل، از بالاترین کیفیت ممکن و ضمانت کامل برخوردار هستند. این ضمانت یعنی اگر به هر دلیلی امکان استفاده از بار دریافت شده را نداشته باشید می‌توانید آن را عودت داده و یا تعویض کنید. هرچند کیفیت قوطی 8 در 4 سبک صباپروفیل به قدری مطمئن است که هیچگاه نیاز به تعویض یا عودت آن نخواهید داشت.

2- حتما به یاد داشته باشید که پیش از خرید، فرآیندهایی که می‌خواهید روی لوله و پروفیل انجام دهید را با کارشناسان فروش ما درمیان بگذارید. فرآیندهایی از قبیل جوش، خم، برش، آبکاری و رنگ. با این کار مشاوران فروش صباپروفیل بر اساس فرایندهایی که روی پروفیل‌تان انجام می‌دهید بهترین محصول را به شما معرفی می‌کنند. چرا که برای هر فرایندی باید از پروفیل مخصوص به آن استفاده کرد.

3- در سال‌های اخیر بازار آهن و فولاد همواره شاهد فراز و فرودهای قیمتی فراوانی بوده است. از این رو شاید انتخاب زمان درست خرید پروفیل یکی از مهمترین فاکتورها در خریدی “بقیمت” باشد. به همین دلیل بهتر است تا برای انتخاب زمان مناسب خرید با ما مشورت کنید. کارشناسان صباپروفیل با افتخار شما را همراهی می‌کنند تا حس خوب خریدی موفق را تجربه کنید.

4- مهمترین فاکتور تاثیرگذار بر قیمت سازه پروفیلی شما حتی پیش از قیمت پروفیل، وزن آن است. به همین دلیل درصورتی که نیاز به ضخامت‌های بالا ندارید از آن‌ها استفاده نکنید تا هزینه‌ی بیشتری را متحمل نشوید.

بار سفارشی

بسیار اتفاق می‌افتد که بار شما به شکل آماده در کارخانه وجود نداشته و نیاز است تا فرایندهایی روی آن انجام شود. در این حالت می‌توانید سفارش خود را به صورت ویژه و سفارشی ثبت کرده و مشخصات لازم را برای کارشناسان ما عنوان کنید. با این کار بار درخواستی شما به صورت سفارشی و نهایتا تا 2 هفته تولید شده و تقدیم حضورتان می‌گردد. البته باید توجه کنید که قیمت این نوع از بار با بارهای آماده یکسان نبوده و کمی بالاتر می‌باشد.

محصولات در گروه صبا | نویسنده : امین شاکری | بروزرسانی : 12 اسفند 1402


guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها