قیمت پروفیل هیربد

کارخانه لوله و پروفیل هیربد

شركت پروفیل هيربد زرندیه (سهامي خاص)، در مورخ ۱۳۸۸/۱۲/۵ جهت انجام تولید در حوزه فلزات اساسي خاصا محصولاتي هم چون انواع لوله و پروفيل هاي ساختماني فولادي، انواع میلگرد و سایر محصولات همگن در اين خانواده در شهرك صنعتي مامونیه تاسيس شد و طي شماره شناسه ملي ۱۰۳۲۰۱۸۸۲۵۰ در اداره ثبت شركت ها و موسسات غیر تجاري به نام شركت صنايع فولاد هیربد زرندیه به ثبت رسید.

محصولات شركت صنايع فولاد هیربد زردندیه با برترين كيفيت، مطابق استانداردهاي جهاني فراهم شده، و به بازارهاي هدف عرضه میگردد. همه مراحل تولید اين محصولات در شركت صنايع فولاد هیربد زرندیه ، با بهره گیری از كارشناسان دانش آموخته و كارآزموده، دانش فني، تجهیزات و ماشين آلات مدرن، فنآوري روز جهان، و نظام كنترل كيفيت مواد و محصول صورت ميگیرد. همچنين شركت صنايع ذوب اميد آريان به عنوان يكي از شركتهاي وابسته، توليد شمش را در دستور كار خود دارد.

 

گروه صبا با 35 سال سابقه در تولید و توزیع لوله و پروفیل های صنعتی و همچنین به جهت همکاری صمیمانه با بهترین تولید کنندگان کشور، افتخار دارد تا گسترده ترین سبد محصول پروفیل هیربد را به مشتریان خود ارائه دهد . در ادامه لیست قیمت پروفیل در کارخانه صبا ارائه شده است .

جهت خرید هریک از اقلام ( از ۱ شاخه تا ۱۰ تن )، لطفاً با تلفن های دفتر فروش صبا تماس حاصل فرمایید .

به دلیل نواسانات قیمت در بازارآهن و فولاد، برای خرید گرفتن تاییدیه قیمت از دفتر فروش صبا الزامی است.

خرید شما از گروه صبا افتخار ماست .

( مزایای خرید از صبا )

 

مشاهده همه محصولات کارخانه هیربد

جهت بررسی و مقایسه قیمت پروفیل در کارخانه ها و انبارهای مختلف به صفحه قیمت پروفیل مراجعه نمایید .

قیمت در گروه صبا | نویسنده : صباپروفیل | بروزرسانی : 15 مهر 1402


guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها