ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد در جهان است. در سال 2022، ایران حدود 25 میلیون تن میلگرد تولید کرد که رتبه 14 را در جهان به دست آورد. تولید میلگرد در ایران توسط شرکت‌های خصوصی و دولتی انجام می‌شود. بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران عبارتند از:

  • شرکت ذوب آهن اصفهان
  • شرکت فولاد مبارکه اصفهان
  • شرکت فولاد خوزستان
  • شرکت فولاد خراسان
  • شرکت فولاد میانه

میلگرد در ایران برای کاربردهای مختلفی مانند ساخت و ساز، راهسازی، پل سازی، و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. تقاضا برای میلگرد در ایران به دلیل رشد صنعت ساخت و ساز در حال افزایش است. انتظار می‌رود که تولید میلگرد در ایران در سال‌های آینده نیز افزایش یابد. در این مقاله تصمیم داریم لیست تولیدکنندگان میلگرد ایران را به شما معرفی نمایید پس در ادامه با ما همراه باشید.

بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد ایران

نام شرکت استان/شهر سال تاسیس
شرکت ذوب آهن اصفهان اصفهان 1350
شرکت فولاد مبارکه اصفهان اصفهان 1372
شرکت فولاد خوزستان خوزستان 1368
مجتمع فولاد آریا ذوب اشتهارد کرج 1383
مجتمع فولاد ظفر بناب بناب 1386
گروه صنعتی درپاد تبریز تبریز 1380
مجتمع فولاد شاهرود شاهرود 1385
فولاد سیادن ابهر زنجان 1385
صنایع فولاد مشیز بردسیر کرمان بردسیر 1369
جهان فولاد سیرجان سیرجان 1388
مجتمع آهن و فولاد بافق یزد 1390
شرکت فولاد آناهیتا گیلان گیلان 1389
صنایع فولاد کاوه تیکمه داش تبریز 1390

 

ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید فولاد در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۰ (1971 میلادی) تأسیس شده و در حال حاضر یکی از پیشروهای صنعت فولاد در ایران و منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود. ذوب آهن اصفهان تولیدات گوناگون فولادی از جمله ورق، تیرآهن، پروفیل، نبشی و قوطی را در سبد محصول خود دارد. این شرکت در استان اصفهان واقع شده و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، به تولید فولاد با کیفیت و استانداردهای بین‌المللی می‌پردازد.

طرح‌های توسعه:

نظر به این که پویایی و ادامه حیات مجموعۀ صنعتی بزرگی همچون ذوب‌آهن، در گروی برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه و نوسازی می‌باشد، شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان همواره این موضوع مهم را در دستور کار خود داشته است. برنامه‌ریزی و اجرای اینگونه طرح‌ها تاکنون در دو محور اصلی زیر انجام گردیده است:

  1. پروژه‌های زیست محیطی
  2. طرح‌ها و پروژه‌های توسعه، بازسازی و نوسازی که شامل موارد زیر می‌شوند:

 

  1. پروژه تولید ریل
  2. گوگرد زدایی از چدن مذاب
  3. ایستگاه ریخته‌گری شماره ۵
  4. کارگاه اکسیژن جدید به ظرفیت h۲۵۰۰۰ Nm۳
  5. تزریق پودرزغال
  6. گندله سازی
آدرس اصفهان، انتهای اتوبان ذوب آهن، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
کدپستی
آدرس سایت https://www.esfahansteel.ir
شماره ثبت 25230
تلفن 031-52573696

ذوب آهن اصفهان


 

شرکت فولاد مبارکه اصفهان

فولاد مبارکه اصفهان، یک شرکت تولید فولاد بزرگ در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۳ (1974 میلادی) تأسیس شده و یکی از پیشروهای صنعت فولاد در کشور محسوب می‌شود. فولاد مبارکه اصفهان در منطقه مبارکه، استان اصفهان واقع شده و به تولید انواع فولاد پیشرفته از جمله ورق، نوار، تیرآهن، لوله، میلگرد و محصولات فولادی دیگر می‌پردازد.

این شرکت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، به تولید فولاد با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی متعهد است. همچنین، فولاد مبارکه اصفهان در زمینه حفظ محیط زیست و ایمنی کارکنان نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته و به حفظ استانداردهای مربوط به این حوزه‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

آدرس استان اصفهان ، شهر مباركه
کدپستی 8488111131
آدرس سایت https://www.msc.ir
شماره ثبت 7841
تلفن 031-52733618

شرکت فولاد مبارکه اصفهان


 

شرکت فولاد خوزستان

از نظر تاریخی، شروع عملیات احداث مجتمع اولیه این شرکت به سال 1353 برمی‌گردد. عمده عملیات نصب، تکمیل و راه اندازی واحدها و همچنین موفقیت‌های بدست آمده در جریان رسیدن به ظرفیت اولیه و توسعه تولید در شرکت را باید مرهون همت بلند و توان فنی چشمگیر و تلاش یکپارچه مدیران و کارکنان این شرکت دانست. طرح این مجتمع در ابتدا شامل یک چرخه کامل تولید فولاد، از سنگ آهن تا شمش بود که در زمینی به مساحت سه کیلومتر مربع احداث شد. طراحی بگونه‌ای بودکه در این کارخانجات، ابتدا پودر سنگ آهن به گندله تبدیل گشته و در واحدهای احیاء مستقیم با استفاده از گاز احیا کننده حاصل از شکست گاز طبیعی، تصفیه شده و تبدیل به آهن اسفنجی گردد. آهن اسفنجی حاصل سپس راهی کوره‌های قوس الکتریکی شده، تا پس از تهیه مذاب و پالایش، به روش ریخته‌گری مداوم در مقاطع بلوم و اسلب ریخته‌گری گردد. بدین منظور مذاکراتی فیمابین شرکت ملی صنایع فولاد ایران و شرکت‌های متعدد بین المللی در اوایل سال 1351 صورت گرفت که به عقد قراردادهایی نیز منجر شد.

بر اساس توافقات حاصله قرار بود در این مجتمع تاسیساتی به شرح ذیل احداث گردد:

  1. دو واحد گندله سازی با مجموع ظرفیت تولید پنج میلیون تن گندله درسال
  2. یک کوره احیاء مستقیم به روش پروفر به ظرفیت تولید 330 هزار تن آهن اسفنجی (بریکت گرم) درسال
  3. سه مدول احیاء مستقیم میدرکس با مجموع ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و دویست هزار تن آهن اسفنجی
  4. یک واحد احیاء مستقیم به روش H.Y.L به ظرفیت تولید یک میلیون تن درسال
  5. شش کوره قوس الکتریکی 180 تنی برای تولید 1/65 میلیون تن مذاب درسال
  6. یک ماشین شش خط ریخته گری بلوم و دو ماشین دو خطه ریخته گری اسلب برای ریخته گری و تولید نهایی یک میلیون و 550 هزار تن شمش فولاد درسال
  7. تصفیه خانه آب، کارخانه اکسیژن، پستهای برق، سیستم حمل مواد و دیگر تاسیسات جنبی.

در طول این سالها شرکت فولاد خوزستان همواره متعهد به کیفیت و خدمت به مشتری بوده و دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت موید این واقعیت است.

ISO9001:2015 – ISO14001:2015 – OHSAS18001: 2007 – ISO27001:2005 – ISO10015:1999 – ISO50001:2011 – ISO10002:2018 – ISO10004:2018

آدرس  اهواز – کیلومتر 10 جاده بندر امام خمینی (ره)
کدپستی  6178813111
آدرس سایت https://www.ksc.ir/
تلفن روابط عمومی 061-32137110
تلفن گویا 06132138080

شرکت فولاد خوزستان


 

مجتمع فولاد آریا ذوب اشتهارد

فولاد آریا ذوب در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را حوزه تولید میلگرد در گرید A2 آغاز نمود. این کارخانه که به عنوان چهره ماندگار کیفیت ایران نیز شناخته شده است در استان کرج منطقه صنعتی اشتهارد واقع گردیده است. فولاد آریا ذوب در سال ۱۳۸۶ با گسترش خط تولید خود اقدام به تولید میلگرد A3 در سایزهای ۱۶ و ۲۰ نیز نمود. ظرفیت سالانه تولید میلگرد در این کارخانه در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ هزار تن در سال است.

آریا ذوب یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ذوب و نورد در ایران می‌باشد که بعد از گذشت چند سال از تاسیس آن با دارا بودن تیم مدیریت توانا و بهره گرفتن از متخصصان برتر حاضر در این حوزه با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا موفق به تولید محصولاتی با کیفیت شد.

از محصولات شاخص کارخانه آریاد ذوب می توان به میلگرد, میلگرد 25, میلگرد آجدار, میلگرد 22, میلگرد 20, میلگرد 18, میلگرد 16, میلگرد 14, میلگرد 10, اشاره کرد.

این کارخانه با بهره‌گیری از تکنولوژی و تجهیزات روز با مصرف شمش فولادی تولدی شده به روش قوس الکتریکی در ابعاد 120*120، 125*125، 130*130 و 150*150 میلی‌متر به عنوان مواد اولیه جهت تولید انواع میلگرد فولادی از سایز 8-32 میلی‌متر با مشخصه فنی آج 340 (A2)، آج 400(A3) و آج 500 (A4) و گریدهای مختلف را دارد.

آدرس اشتهارد، شهرک صنعتی، بلوار ابوریحان، بلوار دکتر حسابی شرقی، ارشاد 4
شمراه تماس 02637774553
سایت /www.ariazob.com

 

مجتمع فولاد ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب از سال ۱۳۸۶ با تجهیز امکانات زیربنایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه تولید میلگرد در سایزهای مختلف و تکیه بر دانش داخلی و تکنولوژی روز دنیا در زمینی به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع به بهره برداری رسید و با تلاش شبانه روزی مدیران خلاق، متخصصین پرسنل توانمند و کارکنان خستگی ناپذیر در سه شیفت کاری ظرفیت اسمی خود را به ۲۰۰ هزار تن در سال رساند و این حرکت باعث شد تا گروه سرمایه‌گذاری ظفر بناب اقدام به توسعه این واحد گرفته و فاز دوم آن را در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع با نام تجاری مجتمع فولاد ظفر نوین گستر بناب احداث و وارد چرخه تولیدات صنعتی کشور نماید. با بهره‌برداری از این فاز که ظرفیت اسمی تولید آن بالغ بر ۳۰۰ هزار تن در سال می‌­باشد مجموعه صنعتی فولاد ظفر بناب سهم قابل توجهی از تولیدات فولاد شمال غرب کشور را به خود اختصاص داده است.

میلگرد یکی از محصولات اصلی مجتمع فولاد ظفر بناب است. این مجتمع صنعتی انواع میلگرد آجدار و ساده را در سایزهای مختلف تولید می کند. مجتمع فولاد ظفر بناب از فناوری‌های پیشرفته برای تولید میلگرد استفاده می‌کند. این مجتمع صنعتی همچنین به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد و محصولات خود را تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌دهد. میلگردهای تولید شده توسط مجتمع فولاد ظفر بناب در صنایع مختلف مانند ساختمان سازی، راهسازی، پل سازی و صنایع نفت و گاز استفاده می‌شوند.

مجتمع فولاد ظفر بناب در سال 1401 موفق به دریافت گواهینامه کیفیت ISO 9001:2015 از شرکت DNV شد. این گواهینامه نشان دهنده کیفیت بالای محصولات و فرآیندهای تولید این مجتمع صنعتی است.

آدرس کارخانه بناب-شهرک صنعتی -جنب منبع آب
آدرس دفتر تهران هفت تیر-نبش بهار شیراز پلاک 3/319 طبقه اول
تلفن 95-37780786 41 98+
ایمیل info@MFZB.ir
آدرس سایت mfzb.ir

مجتمع فولاد ظفر بناب


 

گروه صنعتی درپاد تبریز

گروه صنعتی درپاد یکی از بزرگترین گروه‌های صنعتی در ایران است که در زمینه تولید و عرضه محصولات فلزی و فولادی فعالیت می‌کند. مرکز اصلی این گروه در شهر تبریز واقع شده است و شامل چندین شرکت تولیدی و صنعتی می‌باشد. گروه صنعتی درپاد با بیش از چهار دهه تجربه در عرصه صنعت و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، تولیدات متنوعی را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از فعالیت‌های این گروه عبارتند از:

1. تولید و فروش محصولات فولادی: این شامل ورق‌ها، نبشی‌ها، میلگردها، پروفیل‌ها و سایر محصولات فولادی است. گروه درپاد با استفاده از فناوری‌های پیشرفته در تولید این محصولات، به استانداردهای کیفیت بالا پایبند است.

2. تولید و توزیع لوله‌های فولادی: گروه درپاد لوله‌های فولادی در انواع و سایزهای مختلف تولید و عرضه می‌کند. این لوله‌ها برای مصارف مختلف از جمله صنایع نفت و گاز، صنعت ساختمان و آب و فاضلاب استفاده می‌شوند.

3. تولید ورق‌های گالوانیزه: گروه درپاد ورق‌های گالوانیزه با پوشش روی و روکش ضدزنگ تولید می‌کند. این محصولات در برابر زنگ زدگی مقاوم بوده و برای استفاده در صنایع ساختمانی، خودروسازی و سایر صنایع استفاده می‌شوند.

4. تولید محصولات آلومینیومی: درپاد نیز در زمینه تولید محصولات آلومینیومی فعالیت می‌کند که شامل ورق‌ها، پروفیل‌ها و محصولات فرآوری شده آلومینیوم می‌باشند.

میلگرد یکی از محصولات اصلی گروه صنعتی درپاد تبریز است. این گروه صنعتی انواع میلگرد آجدار و ساده را در سایزهای مختلف تولید می کند. گروه صنعتی درپاد تبریز از فناوری‌های پیشرفته برای تولید میلگرد استفاده می‌کند. این گروه صنعتی همچنین به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد و محصولات خود را تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌دهد. میلگردهای تولید شده توسط گروه صنعتی درپاد تبریز در صنایع مختلف مانند ساختمان سازی، راهسازی، پل سازی و صنایع نفت و گاز استفاده می‌شوند.

در اینجا برخی از مزایای میلگردهای تولید شده توسط گروه صنعتی درپاد تبریز آورده شده است:

  • کیفیت بالا: میلگردهای تولید شده توسط این گروه صنعتی تحت آزمایش‌های دقیق قرار می‌گیرند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • مقاومت بالا: میلگردهای تولید شده توسط این گروه صنعتی دارای مقاومت بالایی هستند و می‌توانند در شرایط سخت استفاده شوند.
  • دوام بالا: میلگردهای تولید شده توسط این گروه صنعتی دارای دوام بالایی هستند و می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند.
  • قیمت مناسب: میلگردهای تولید شده توسط این گروه صنعتی دارای قیمت مناسب هستند و برای استفاده در صنایع مختلف مقرون به صرفه هستند.
آدرس کارخانه و دفتر مرکزی جاده تبریز آذر شهر – کیلومتر 6 جاده جزیره اسلامی
تلفن  33467468 ( 41 ) 98+
فکس 33467516 ( 41 ) 98+
ایمیل info@dorpad.com
آدرس سایت dorpad.com

گروه صنعتی درپاد تبریز


 

مجتمع فولاد شاهرود

شرکت فولاد شاهرود (سهامی عام) در سال 1380 تاسیس و تحت شماره 1291 در تاریخ 1380/02/08 در اداره ثبت اسناد و املاک شاهرود به ثبت رسیده است. محل کارخانه کیلومتر 10 جاده شاهرود به دامغان واقع شده است. شرکت فولاد شاهرود بر اساس تولید 200 هزار تن میلگرد طراحی شده که البته به دلیل نداشتن خط تولید WIREROAD امکان تولید میگرد با سایز 8mm و کمتر از آن را که به صورت کلاف تولید می­‌شوند را دارا نیست. به دلایل فنی و اقتصادی میلگرد به عنوان محصول هدف فولاد شاهرود برگزیده شده است که شامل سایز­های 10 تا 32 میلیمتر و در دو نوع ساده و آجدار است.

شرکت فولاد شاهرود با میزان تولید 61،255 تن میلگرد در 6 ماهه اول سال ۱۴۰1، سهم 3/2 درصدی از تولید میلگرد ایران را به خود اختصاص داده است. میزان تولید شرکت در سال 1400، با سهم 1.1 درصدی، 711/104 تن بوده است.

فعالیت‌های اصلی این شرکت عبارتند از:

  1. طراحی، ساخت و تولید انواع مصنوعات فلزی و غیر فلزی و فولادی، انجام خدمات فلزی (شکل دادن انواع ورق فولادی و سایر مقاطع فولادی) و تهیه شمش فولادی
  2. طراحی و ساخت و راه‌اندازی کارخانجات صنعتی و بهره‌برداری از آن، ساخت قطعات و ماشین‌آلات و تهیه و تولید انواع فرآورده‌های شیمیایی، معدنی، آلی و فلزی و مواد اولیه موردنیاز کارخانجات مذکور.
  3. انجام هر گونه عملیات فنی، خدماتی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری و مشارکت در سایر شرکت‌ها.
  4. خرید و فروش سهام، ارائه خدمات مهندسی و مدیریتی، قبول یا اعطاء نمایندگی در داخل و خارج از کشور
  5. انجام هرگونه عملیات فنی، بازرگانی، اقتصادی، اعتباری و انجام کلیه مبادلات تجاری از قبیل خرید و فروش، صادرات و واردات در جهت اهداف شرکت و انجام سایر مواردی که مرتبط با اهداف شرکت باشد.
آدرس کارخانه شهرستان شاهرود،کیلومتر 12 جاده شاهرود به تهران
آدرس دفتر فروش تهران خیابان احمد قصیر (بخارست) کوی دهم پلا ک 25 طبقه پنجم
ایمیل fshahrood@gmail.com
کد پستی کارخانه 3654154893
تلفن 5-32273601 023
تلفن دفتر تهران 02188504730

مجتمع فولاد شاهرود


 

فولاد سیادن ابهر

فولاد سیادن ابهر یک شرکت فولادی در شهر ابهر در استان زنجان است. این شرکت در زمینه تولید و فرآوری فولاد فعالیت می‌کند. فولاد سیادن ابهر یکی از تولیدکنندگان معتبر فولاد در ایران است و به تولید محصولاتی مانند ورق‌های فولادی، نوارهای فولادی، و تیرآهن می‌پردازد. شرکت فولاد سیادن ابهر در توسعه صنعت فولاد و اشتغالزایی در منطقه ابهر نقش مهمی ایفا می‌کند.

این مجموعه در سال 1390 به عنوان کارآفرین برتر استان زنجان و واحد نمونه صنعت و معدن و در سال 1391 موفق به اخذ نشان عالی مدیریت شد. کارخانه فولاد سیادن ابهر در کیلومتر هفت جاده تاکستان شهرستان ابهر زنجان واقع شده است. میلگرد سیادن ابهر در زمره تولیدات با کیفیتی قرار دارد که بخشی از بورس کالا را به خود اختصاص داده و نسبت قیمت و کیفیت آن موجب شده جایگاه خوبی در بازار داخلی ایران به دست آورد.

شرکت فولاد ابهر تولیدات با کیفیت، استفاده از فناوری‌های روز دنیا، بهره‌گیری از کادر متخصص و فنی و تجهیز کارخانه با برترین ماشین آلات را خط مشی قرار داده و تحقق این مهم تمام توان و نیروی خود را به کار بسته است. تولیدات این مجموعه و تلاش‌های مسئولین مربوطه در استان زنجان قابل چشم‌پوشی نیست. با وجود این مجموعه و سایر مجموعه‌های فولادی، استان زنجان در حال تبدیل شدن به قطب فولادی ایران است.


 

صنایع فولاد کرمان بردسیر

شرکت صنایع فولاد مشیز بردسیر، که به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی در پهناورترین استان کشور و یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ جهاد نصر کرمان است. شرکت صنایع فولاد کرمان (بردسیر)(صنایع فولاد مشیز بردسیر) در سال ۱۳۶۹ به ثبت رسیده است، در مجاورت شهرستان بردسیر (۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر کرمان) احداث شده و در حال حاضر پس از ۲۵ سال فعالیت، به‌عنوان یکی از تکمیل کنندگان زنجیره تولید در عرصه‌های ملی و منطقه‌ای صنعت فولاد حضوری فعال دارد.

کارخانه نورد گرم مجتمع فولاد کرمان با ظرفیت تولید سالیانه ۱۵۰ هزار تن در سال ۱۳۸۰ افتتاح گردیده است و هم اکنون با ظرفیت ۲۲۰ هزار تن به فعالیت خود ادامه می‌دهد. و فاز دوم آن نیز کارخانه فولاد سازی با ظرفیت ۴۲۰ هزار تن است که در مرداد ماه سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است.

میلگرد بردسیر کرمان به روش ترمکس و از اندازه ۸ تا ۳۲ میلی‌متر در گریدهای AII و AIII در واحد نورد گرم این کارخانه تولید می‌شود.

این شرکت که اولین مجتمع فولادی جنوب شرق کشور است، با التزام به قوانین و استانداردهای مدون ملی و بین المللی و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، کارآمد و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات، تیم پژوهشی و تحقیقات علمی، بکارگیری تکنولوژی‌های روز در زمینه فن آوری اطلاعات، تولید کننده سالانه 150 هزار تن انواع میلگرد که با اتمام طرح توسعه به 350 هزار تن در سال قابل افزایش خواهد بود و 420 هزار تن سالیانه شمش فولادی استاندارد که با اجرای طرح‌های توسعه تا 600 هزار تن در سال تولید خواهد داشت.

آدرس کرمان – کیلومتر 4 جاده بردسیر به نگار
شماره تماس 75-33559370-034
شماره فکس 33559386-034
آدرس ایمیل info@msteel.ir
آدرس سایت mashiz-steel.ir

صنایع فولاد کرمان بردسیر


 

جهان فولاد سیرجان

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان ابتدا در سال ۱۳۸۸ توسط شرکت توسعه و آبادانی استان کرمان که از شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است تشکیل شد و پس از تغییراتی در سهامداران متعلق به شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت‌های وابسته و صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت‌های تابعه است.

این شرکت در برنامه‌های خود احداث 7 کارخانه را در دستور کار خود دارد. دو کارخانه احیاء به ظرفیت دو میلیون تن آهن اسفنجی، دو کارخانه ذوب و ریخته گری با ظرفیت دو میلیون تن شمش فولادی در سال و سه کارخانه نورد و فولاد آلیاژی به ظرفیت تولید 2 میلیون تن محصولات نوردی و آلیاژی.

از محصولات تولیدی این کارخانه می‌توان به آهن اسفنجی، بریکت سرد، بیلت و انواع میلگرد از سایز 8 تا 32 اشاره کرد. میلگرد تولیدی این کارخانه در سه گروه ساده (س ۲۴۰)، آجدار مارپیچ (آج ۳۴۰) و آجدار جناغی (آج ۴۰۰) طبقه بندی می‌شوند. این شرکت قادر به تولید میلگردهای آجدار جناغی با استفاده از روش ترمکس جهت بهبود خواص مکانیکی میلگرد است.

آدرس کارخانه سیرجان – کلیومتر 50 جاده شیراز -سمت چپ جاده – جنب شرکت معدنی و صنعتی گل گهر
کد پستی 7814474320
تلفن 03441423625
ایمیل دبیرخانه office@sjscosteel.com
دفتر تهران میدان ونک – بزرگراه حقانی – بعد از چهار راه جهان کودک – خیابان شهیدی ( دیدار جنوبی) – نبش کوچه ژوبین – پلاک 2
کارخانه نورد بردسیر – ابتدای جاده کرمان – کارخانه نورد 500 هزار تنی بردسیر
آدرس سایت sjsco.ir

جهان فولاد سیرجان


مجتمع آهن و فولاد بافق

مجتمع آهن و فولاد بافق یکی از بزرگترین و معروفترین شرکت‌های تولید فولاد در ایران است که در سال 1390 تأسیس شد. این مجتمع در شهرستان بافق، استان یزد واقع شده و در حوزه تولید محصولات فولادی فعالیت می‌کند.

مجتمع آهن و فولاد بافق تولیدات متنوعی از جمله ورق، نوار، تیرآهن، میلگرد، تسمه فولادی و سایر محصولات فولادی را در اختیار دارد. این مجتمع با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، به تولید فولاد با کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی متعهد است.

همچنین، مجتمع آهن و فولاد بافق به حفظ محیط زیست و ایمنی کارکنان نیز توجه ویژه‌ای دارد و در این زمینه‌ها استانداردهای بالا را رعایت می‌کند. بافق از نظر واحد تولید فولاد یکی از مهمترین مراکز صنعتی در ایران است و نقش مهمی در تأمین نیازهای داخلی و صادرات فولاد دارد.

دفتر مرکزی تهران، خیابان خالداسلامبولی، نبش کوچه بهزاد شفق، پلاک ۲۶
آدرس کارخانه یزد، شهرستان بافق، کیلومتر ۱۰ جاده بافق به بهاباد، مجتمع فولاد بافق
شماره تماس ۰۲۱۸۷۴۷
آدرس ایمیل info@bmisco.com
آدرس سایت bmisco.com

مجتمع آهن و فولاد بافق


 

شرکت فولاد آناهیتا گیلان

شرکت فولاد آناهیتا گیلان، یک شرکت تولیدی در زمینه فولاد و فرآورده‌های فولادی در استان گیلان است که در اواخر سال 1389 در زمینی به مساحت 20908 متر مربع و با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی در صنعت فولاد، به ثبت رسید. این شرکت در شهرستان آستارا واقع شده و فعالیت خود را در حوزه تولید و توزیع محصولات فولادی انجام می‌دهد.

شرکت فولاد آناهیتا گیلان در سال 1378 به عنوان یک واحد صنعتی فولادی تأسیس شد و از آن زمان به بعد، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن، به تولید محصولات فولادی با کیفیت بالا می‌پردازد. محصولات این شرکت شامل میلگردهای فولادی، پروفیل‌های فولادی، ورق‌های فولادی و لوله‌های فولادی می‌باشد.

فولاد آناهیتا گیلان با رعایت استانداردهای بین‌المللی کیفیت و استفاده از روش‌های مدیریتی موثر، سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت و رضایت مشتری دارد. شرکت فولاد آناهیتا گیلان مفتخر است که با برخورداری از نیروهای متخصص و کارآمد و با توجه به توان تحقیقاتی و آموزشی خود، با استقرار سیستم‌های نوین مدیریت و کنترل کیفیت، به عنوان طرح صنعتی نمونه سال 1391 شناخته شود و هم اکنون نیز با اخذ نشان استاندارد ملی ایران که گواه تضمین کیفیت محصولات خود می‌باشد، توانایی تولید میلگرد ساختمانی منطبق با استاندارد 3132 ISIRI را دارد.

آدرس کارخانه گیلان، شهرک صنعتی رشت، بلوار صنعت 2، خیابان پنجم
آدرس دفتر فروش تهران – پاسداران – گل نبی – خیابان ناطق نوری – نبش دشتستان 5 – طبقه 4 -پلاک 28
تلفن 26378000-021
آدرس ایمیل Info@anahitasteel.com
آدرس سایت anahitasteel.com

شرکت فولاد آناهیتا گیلان


 

صنایع فولاد کاوه تیکمه داش

صنایع فولاد کاوه تیکمه داش با رویکردی بر پایه ایجاد ارزش افزوده و همچنین افزایش تولید ناخالص ملی در بخش صنعت با سرمایه گذاری خارجی و اهدافی متعالی مبتنی بر ایجاد اشتغال، تامین بخشی از نیاز میلگرد طرح­‌های عمرانی و ساختمانی کشور، جلوگیری از خروج ارز و نهایتا ارزآوری از طریق صادرات مازاد نیاز داخلی بنیان نهاده شد.

عملیات اجرایی این مجتمع تولیدی – صنعتی در سال 1387 آغاز و در سال 1390 به بهره برداری رسید. این مجتمع در حال حاضر به عنوان یکی از فعالان موثر عرصه تولید انواع میلگردهای ساختمانی در کشور، با ظرفیت تولید سیصدهزار تن انواع میلگرد در حال فعالیت است.

شرکت فولاد کاوه تیکمه داش در سال 1397 با هدف تامین شمش مورد نیاز به عنوان ماده اولیه، اقدام به ایجاد «واحد ذوب» این مجتمع عظیم نمود که فاز اول این واحد از سال 1399 با ظرفیت تولید سالانه حدود هفتاد هزار تن شمش فولادی به بهره برداری رسیده و در زمینه تامین شمش مورد نیاز داخلی شرکت در حال فعالیت است.

این شرکت با بهره گیری از توان بالای تیم فنی و مهندسی و کارگران تلاشگر خود، انواع میلگردهای ساختمانی از نوع A3، A2، A1 و A4 را در سایزهای 8 الی 32 میلی متری، میلگردهای گرید (B500B , B500C) مطابق با استاندارد اروپا و کشورهای CIS و همچنین شمش فولادی (بیلت) با گریدهای3SP و 5SP را تولید می‌نماید. همچنین محصولات این شرکت در حال حاضر به کشورهای بلغارستان، رومانی، ترکیه، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، عراق، گرجستان، سوریه، لبنان و ازبکستان، صادر می‌شود.

آدرس دفتر مرکزی تبریز – اتوبان پاسداران – روبروی لاله پارک – نبش میرعلی تبریزی
آدرس کارخانه بستان آباد – کیلومتر ۱۲ جاده قدیم بستان آباد – نرسیده به تیکمه داش – جنب نیروگاه برق ۶۳ تیکمه داش
ایمیل info@sfksteels.com
تلفن ۰۴۱۳۱۶۹
آدرس سایت www.sfksteels.com

 

صنایع فولاد کاوه تیکمه داش

عمومی, مقالات در گروه صبا | نویسنده : امید مرادی | بروزرسانی : 16 آبان 1402